La mirada als E-Games

Josep Espín,

La mirada als E-Games


27a sessió del Mirador Indiscret E-Games: un gran volum d'audiència per explotar Dijous, 27 de febrer de 2020

Consulta: 10 principals conclusions (en edició) Vídeo resum (en edició) Les imatges

Avui ha tingut lloc una nova sessió del Mirador Indiscret, que ha estat centrada en els E-Games, també coneguts com a competicions de videojocs o eSports, i en descobrir quina és la seva posició en el mercat actualment en relació amb la seva audiència, rellevància social i relació amb les marques.

En aquesta ocasió la sessió ha estat moderada per Alba Roig, General Manager Spain de LEWIS General Comunications, que ha introduit la jornada i presentat els tres ponents d'avui: Oscar Soriano, Co-Founder de Play The Game, Victor Casanovas, Digital Strategist & eSports a SevenMila, i Marc Vilaregut, Manager en Màrqueting Digital a Adam Foods.

Els tres ponents han presentat una visió del sector dels eSports, passant des de la mateixa tendència del gaming competitiu fins a quina és la rellevància social que tenen aquestes competicions actualment.

El primer a parlar ha estat Oscar Soriano, que ha parlat de la tasca que fa "Play The Game", la qual fa de pont entre els E-Games i les marques. S'ha centrat en la rellevància que tenen els eSpots per a les marques, ja que són una forma de connectar amb el públic.

Victor Casanovas ha estat el segon ponent que ha parlat sobre el gran volum d'audiència que suposen actualment els eSports, des de jugadors fins a espectadors. També ha presentat el model de negoci que segueixen aquestes competicions, basat en el patrocini, les diferents lligues que existeixen i les plataformes per on es poden seguir.

Per últim, Marc Vilaregut ha donat una visió del sector més enfocada a la interacció de les marques com a patrocinadores dels E-Games; com poder entrar al món "gamer" sense el món "gamer".

Un cop acabada la sessió, s'ha obert un torn de preguntes on els assistents han traslladat els seus dubtes i inquietuds sobre el món gamer i tot el que aquest suposa per al mercat avui en dia.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies