La Grossa de Cap d'Any 2020

Josep Espín,

La Grossa de Cap d'Any 2020


T'IMAGINES QUE TOCA? NO ET QUEDIS SENSE!

TENS LA GROSSA DE CAP D'ANY A 3 PASSOS

1. Fes la teva reserva. Com?

· Per mitjà d'aquest formulari · Per telèfon: 93 451 30 69 – 639 445 039 · Per mail: info@mktcom.cat Admetem reserves fins al dilluns, 14 de desembre.

2. Fes el pagament de la reserva

· Per transferència bancària al número de compte del Col·legi al Banc de Sabadell: ES42 0081 0193 8100 0119 0020 indicant el teu nom. · En efectiu en el moment de recollir-la.

3. Recollida / Document custòdia

Pots venir a recollir les teves participacions a Gran Via de les Corts Catalanes, 672 (Crec Coworking), els següents dies de 9 a 14 h. . Dimecres, 9 de desembre . Divendres, 11 de desembre . Dimecres, 16 de desembre Si no pots venir, un cop tinguem el pagament de la teva reserva, et farem arribar un document en què fem constar que tenim les teves participacions en custòdia al Col·legi.

SOBRE LA GROSSA DE CAP D'ANY

Són participacions de 5 euros i se'n juguen 3,75. Juguem 5 números i, per tant, es juguen 0,75 euros a cada número.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies