La Grossa de Cap d'Any 2019

Josep Espín,

La Grossa de Cap d'Any 2019


El pont entre els teus somnis i la teva realitat... és la Grossa de Cap d'Any! 

La Grossa t'espera... Afanya't! Fes la teva reserva i recull les teves participacions. Com fer la teva reserva? Admetem reserves fins al dimecres, 11 de desembre.   On i fins quan les pots recollir? Gran Via de les Corts Catalanes 672  (CREC CoWorking) De dilluns a divendres, de 8 a 15 h. Fins al dimarts, 17 de desembre. No pots venir? Què pots fer? Si no pots venir a recollir-les, fes-nos una transferència bancària i nosaltres t'enviarem un document on farem constar que tenim les teves participacions en custòdia al Col·legi.   Forma de pagament
  • Transferència bancària:  al número de compte del Col·legi: ES42 0081-0193-81-0001190020 indicant el teu nom.
  • Efectiu en el moment de recollir-la.
 

Sobre la Grossa de Cap d'Any

Són participacions de 5 euros i se’n juguen 4. Juguem 10 números, i per tant, es jugaran 0,40 euros a cada número. En cas que un número resultés el guanyador del primer premi de La Grossa, l’import a percebre és de 8.000 euros per participació.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies