Junta General Ordinària 2016

Josep Espín,

Junta General Ordinària 2016


Junta General Ordinària 2016 Dijous, 21 d’abril de 2016 

El passat 21 d’abril va tenir lloc la Junta General Ordinària del Col·legi d’aquest any 2016.

L’acte es va iniciar amb la benvinguda de Ton del Pozo. A continuació,  es va aprovar l'acta de la Junta General del 2015.  Ton del Pozo, va fer un repàs del que ha estat el 2015 en la presentació de la Memòria d’activitats 2015, destacant les formatives, culturals, lúdiques i de networking programades pel propi Col·legi així com les convocades per altres entitats però amb interès per als col·legiats i amb importants descomptes. També va parlar de l’ampliació del serveis per als col·legiats, les sinèrgies amb altres institucions, les tasques per a defensar la professió i tots aquells actes en que els membres de la Junta han assistit en representació del Col·legi.

La nostra assessora fiscal, Mª José Expósito, va presentar la liquidació del pressupost del 2015 i l’informe de l’auditoria.

Seguidament Ton del Pozo, va presentar el resum de les activitats realitzades fins al moment en el 2016. A continuació va exposar l’evolució del nombre de col·legiats i, en relació a la quota col·legial, va comentar que es manté la política de quotes iniciada el 2003 i no hi ha cap increment. Per útlim es va presentar el pressupost per aquest any.

Tos els punts van ser aprovats pels col·legiats assistents.

Abans del torn de paraules per als col·legiats, es va cedir la paraula  a Ton del Pozo, que va dirigir unes paraules d'agraïment i de comiat per donar pas a Rosa Romà, la nova degana desprès del procés electoral, qui  va presentar la nova Junta i explicar els objectius marcats.

Seguidament, es va cedir la paraula als col·legiats assistents en el torn obert de paraules.

Accedeix a la informació presentada durant la Junta General: Junta_General_2016-21042016

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies