Junta de Govern 2022

Josep Espín,

Junta de Govern 2022


Miquel Campmany

Degà Responsable de Comunicació i Màrqueting de Nestlè Perfil Linkedin
 albaroig-web-junta

Alba Roig

Vicedegana de Comunicació i Relacions Públiques CCO Adsmurai Perfil Linkedin
 2

Aleix Satorras

Vicedegà de Col·legiats   CEO & Owner d'Evil Love Perfil Linkedin
 amarquina

Àlex Marquina

Vicedegà de Mitjans  Director d'Estratègia de Marca i Promoció de la CCMA Perfil Linkedin
 5

Carlos Ortet

Vicedegà d'Innovació en Continguts i Producció  Founder ZOOPA Perfil Linkedin
 3

Iolanda Casalà

Vicedegana de Publicitat  Head of Strategy McCann Barcelona Perfil Linkedin
 4

Pere Quintana

Vicedegà de Màrqueting Marketing Director Real Estate Perfil Linkedin
admin-ajax

Sílvia Hernández

Secretària Assessora de Comunicació Perfil Linkedin
 02_el_collegi_junta_mabelmas

Mabel Mas

Tresorera Chief Revenue Officer de Time Out Spain Perfil Linkedin
 fotos-junta-200x200

Àngels Bardina

Vocal Responsable d'estrategia i contratació publicitària a la DIBA Perfil Linkedin
 7

Ana Moragues

Vocal CEO fundadora de Sidecar Perfil Linkedin
 eduardamiel-web-junta

Eduard Amiel

Vocal Manager Director de Denstu Internacional Perfil Linkedin
 9

Enric Nel·lo

Vocal Partner/Director creativo ejecutivo en Full Circle Karma Perfil Linkedin
 martacatasus-web

Marta Catasús

Vocal Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia Perfil Linkedin
 6

Mònika Jiménez

Vocal Directora del Grau en Publicitat i Relacions Públiques Universitat Pompeu Fabra Perfil Linkedin
 8

Josep Mª Piera

Vocal Chief Client Officer en Wunderman Thompson Perfil Linkedin

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies