Jornada Subject Start Up

Josep Espín,

Jornada Subject Start Up


Subject Start Up El passat dijous dia 5 d'abril, va tenir lloc la segona jornada del Subject 2018 sota el nom Start Up. La sessió es va dur a terme a l'auditori MediaPro de l'edifici Imagina TV de Barcelona de 9 a 14 hores. Òscar Iniesta, vicedegà del Col·legi va donar la benvinguda als assistents i va donar pas al moderador Joan Boluda. Joan Boluda, especialitzat en màrqueting en línia, va iniciar les ponències parlant sobre la importància de la persistència i de no parlar de fracassos, sinó d’intents. També va exposar diversos exemples de negocis exitosos i del recorregut anterior d’aquests. Víctor Roca de Deliberry va destacar la idea del valor afegit i la importància de saber-se diferenciar de la competència i del mercat de gran consum amb l'exemple de les mama-shoppers de Deliberry, una App que permet realitzar la compra en línia a una gran varietat de supermecats. Alejandro de Zuloaga de Teach App va donar una visió més econòmica de l'emprenedoria, destacant la importància de fer un bon pla de negoci i posteriorment, saber-lo aplicar per tal que el nostre projecte tingui més possibilitats de funcionar. Victoria B. Matteucci de Xceed a través de la seva història personal, va destacar la importància de sentir-se còmode a la feina i de treballar d'allò que realment ens agrada, transformar els nostres hobbies en el nostre camí professional és possible amb dedicació i compromís. Ivan Monells de Brava Fabrics va demostrar amb el seu model de negoci de roba estampada que, combinar l'off-line amb l'on-line pot funcionar perfectament encara que la tendència actual sigui centrar-se només en l'e-commerce. Antonio Negrillo de Workkola va destacar la importància de les sinergies entre diversos perfils professionals per tal de tirar endavant projectes, complementant idees i talent poden sorgir idees molt profitoses. Javier Fondevila de Holded va explicar el seu recorregut professional que, després de tancar una primera marca de roba, va decidir no rendir-se i donar-li una oportunitat a Holded, una exitosa plataforma de software i gestió de dades. Sara Magallón, directora de l’Escola Superior de Relacions Públiques, va concloure la jornada amb un discurs d’agraïment.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies