Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat

Josep Espín,

Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat


Dijous, 26 de març de 2015  Auditori CosmoCaixa de Barcelona (Carrer d'Isaac Newton, 26)


Els membres del Col·legi disposen d’un 30% de descompte respecte els preus de tarifa per poder assistir a la Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat.

La Jornada, organitzada per la Federació d’Associacions d’Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals, en el marc dels projectes conjunts de les associacions AMIC, ACPC i APPEC, tractarà sobre conceptes com “Periodisme, continguts, marques i publicitat de proximitat”. La jornada està centrada en la proximitat geogràfica i temàtica. Diferents experts internacionals explicaran com el mapa de la comunicació està canviant ràpidament i cada cop més, els mitjans de premsa de proximitat estan guanyant lideratge informatiu als grans mitjans d’informació tradicionals. Es presentaran 8 ponències en un programa que s’estructura en tres grans blocs temàtics: Publicitat, arribar al públic des de mitjans propers. La comunicació des de la proximitat, una nova aposta de les grans marques? Els mitjans de proximitat, com potenciar la seva marca Tendències per als editors líders de mitjans de proximitat. Un futur cap a capçaleres multiplataforma en un territori local? Visió de l’ofici de periodista, una mirada periodística. Els principals ponents de la Jornada seran: Iain Macwhirter (Escòcia), comentarista polític per al Sunday Herald a escòcia; Richard Walker (Escòcia), editor de The Sunday Herald i impulsor i editor de The National, el primer diari pro-independència d’Escòcia i James Breiner (Estats Units), consultor en mitjans digitals amb especialitat en periodisme emprenedor. Trobareu el programa en el següent enllaç i el full d’inscripció.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies