Jornada de periodisme i publicitat

Josep Espín,

Jornada de periodisme i publicitat


Jornada de periodisme i publicitat: adversaris i aliats Dilluns, 27 d’abril a les 19 hores. Sala d’actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rbla. Catalunya 10 pral. Barcelona)

El Consell de la Informació de Catalunya ha organitzat aquesta activitat per tal de debatre les queixes rebudes sobre la simultaneïtat de l’exercici del periodisme amb les activitats publicitàries i  poder parlar sobre la diversitat de casos on aquestes dos professions poden entrar en un conflicte d’interessos.

El CIC ha convidat a reconeguts professionals del periodisme i de la publicitat per a que ens expliquin de primera mà aquesta problemàtica.

Es compta amb la participació de Joaquim Maria Puyal, comentarista radiofònic i pioner del futbol en català; Ferran Lalueza, Director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació Universitat Oberta de Catalunya; Carolina López-Nicolau, vicedegana de relacions públiques del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya; i amb Roger Jiménez, president del Consell de la Informació de Catalunya, com a moderador de la taula rodona.

Veure el vídeo de la jornada aquí.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies