Jornada conjunta dels Col·legis de l'àmbit de la Comunicació

Josep Espín,

Jornada conjunta dels Col·legis de l'àmbit de la Comunicació


Dia: 14 de juny de 2017 Hora: De 10 a 20 hores Lloc: Sala d'Actes de la seu del CPAC (c/ Casp, 130 Edifici COACB. 08013 Barcelona) Accedeix al programa  Inscripció gratuïta aquí Els Col·legis Professionals de la Comunicació de Catalunya (Col·legi de Periodistes, Col·legi Oficial de Disseny Gràfic, Col·legi de Publicitat i Relacions Públiques, i el Col·legi Professional de l’Audiovisual) organitzen el proper 14 de juny una jornada en el marc del I Congrés de les Professions on es tractaran temes d’actualitat que preocupen a tot el sector. A partir de les 10h començarà la jornada, que estarà centrada en els drets d'autor, categories professionals i marca corporativa i constarà de 3 taules rodones amb format de breu exposició seguida de debat i recull de propostes, per acabar amb unes conclusions que es faran arribar a les administracions corresponents: 10.00 h Benvinguda a càrrec de Lluís Comerón, president del Congrés de les Professions i Comissionat de Relacions Institucionals de la Intercol·legial. Inauguració. Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, Dr. Jesús Del Hoyo, degà Col·legi de Periodistes de Catalunya, Sr. Joan Maria Morros, vicedegà Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Sra. Rosa Romà, degana Col·legi Professional de l’Audiovisual de Catalunya, Sra. Marta Fernàndez, degana 10.30 h Taula 1: La Llei de propietat Intel·lectual: Drets d'autor i drets connexes. “Drets de propietat intel·lectual. Regulació vigent i perspectiva de futur a Espanya i a la Unió Europea” a càrrec de: Sr. Carlos Guervós Maíllo, subdirector general de Propietat Intel·lectual de l’Oficina de Drets d’Autor del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, membre de l’OMPI Sr. Santiago Orós, director del Registre de la Propietat Intel·lectual de Barcelona. 11.30 h Pausa - cafè 11:50h“LPI a les plataformes 2.0 / noves casuístiques (realitat virtual i noves tecnologies)” a càrrec de Dr. Xavier Salla, membre de la Comissió de Dret de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació de l’ICAB Modera: Sra. Marta Fernández 12:20h Inici debat sessió Informativa: “Entitats de Gestió, altres entitats i institucions” ENTITATS CONFIRMADES QUE PARTICIPARAN AL DEBAT: AIE, Sr. Xavier Cubedo, vicepresident i delegat a Catalunya AISGE, Sr. Sergi Mateu, delegat a Barcelona A+V AGENCIA DE CREADORES VISUALES, Sra. Paula Jiménez de Parga Merino, directora general de Catalunya CEDRO, Sra. Patricia Riera Barsallo, delegada a Catalunya DAMA, Sr. Víctor Romano, director general EGEDA, Sr. Jaume Canela, director a Catalunya SGAE / FUNDACIÓ SGAE, Sr. Gonzalo Ezpondaburu, advocat del departament de Serveis Jurídics de la SGAE VEGAP, Sra. Beatriz Panadés, directora general adjunta Institucions del sector: Sr. Martí Petit Bozzo, Cap d’Unitat de Projectes Singulars de Recerca del CAC Sr. Xavier Díaz, director de l’Institut Català de les Empreses Culturals (pendent confirmar) 13.50 Fi de la sessió matí.  16.00h TAULA 2. LA INDUSTRIA DE LA COMUNICACIÓ: REPTES I OPORTUNITATS “Estat actual del treball autònom a Catalunya. L'autoocupació dels sectors: necessitat o oportunitat? a càrrec: Sra. Sandra Zapatero, presidenta de la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya, CTAC UGT Com considerar-nos indústria si no apareixem ni a Hisenda? La problemàtica dels epígrafs i les categories professionals al sector de la comunicació. Proposta d’ordenació segons les característiques actuals. La problemàtica de la manca o parcialitat dels convenis col·lectius. Proposta d’ordenació: a càrrec de Dra. Sheila González, Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya Vocalia de perfils professionals i empresa. Moderador: Fabian Nevado, assessor del Sindicat de Periodistes de Catalunya Fila zero: Sr. Jordi Puiggalí i Torrentó, cap del Servei de Negociació i Registres Laborals de la Subdirecció General de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball Sr. Jordi Camallonga i Mateu, vicesecretari general d’Àrea Interna de la UGT de Catalunya Sra. Àngela Rodríguez, Sector mitjans de comunicació de CCOO de Catalunya Atecat – Associació de Tècnics de l’Espectacle a Catalunya 17.50 h Pausa - cafè 18.15h TAULA 3. Valor de marca: Marca corporativa vs? Marca personal “Marca corporativa versus marca personal” Conferència-taller a càrrec: - Dr. Joan Costa, reconegut especialista de la comunicació corporativa, dissenyador, sociòleg, metodòleg, investigador, consultor d'empreses i professor de comunicació, i col·legiat d’honor del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya - Sr. Guillem Recolons, especialista en construcció de marca personal, soci fundador i constructor de marca personal a Soymimarca, docent i publicitari col·legiat Modera: Dr. Jesús Del Hoyo   Ja et pots inscriure de manera gratuïta en el següent enllaç. Pots consultar el programa aquí.   [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies