Inversió publicitaria en mitjans digitals

Josep Espín,

Inversió publicitaria en mitjans digitals


IAB: Estudi de la inversió publicitaria en mitjans digitals 2018 Descarrega l'estudi aquí

Un any més, l'Associació de la publicitat, el màrqueting i la comunicació digital a Espanya (IAB Spain) amb la col·laboració de PwC ha elaborat l'estudi sobre la Inversió Publicitària en Mitjans Digitals 2018.

La inversió publicitària va créixer fins a un 13,5 més en comparació a l'any 2017, amb un xifra de 1.972 milions d'euros. Aquest resultat es distribueix entre diferents suports: qui encapçala la llista el desktop i mobile amb 1.858 milions, darrere seu aquesta la publicitat exterior amb 61 milions; a continuació aquesta native i branded content amb un total de 43,1 milions; li segueix l'àudio online amb 6,5 milions; finalment trobem la televisió connectada amb 2,8 milions.

Així doncs, la publicitat digital representa una penetració del 34,3% respecte al total invertit i enforteix la seva posició en el rànquing de mitjans, aconseguint acostar-se al resultat del líder de la implementació, la televisió amb un 37,1%.

En termes de sectors que més inverteixen en publicitat, Automoció és el rei del rànquing amb un 23,7%. En segon lloc li segueix Gran Distribució amb un 10,9% amb les companyies El Corte Inglés i Hipercor com principals marques. Seguidament, la Bellesa, Higiene i Coméstica s'emporta el tercer lloc amb un 9,2% on destaca l'empresa Procter & Gamble. Després segueixen altres sectors com a Alimentació i Begudes (8,4%), Banca (7,6%) i Telecomunicacions (7,3%).

Si vols saber com continua l'informa, llegeix-lo aquí[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies