Impulsem formació especialitzada

Josep Espín,

Impulsem formació especialitzada


Acord entre el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i la Barcelona School of Creativity per impulsar la formació especialitzada. Barcelona, 30 de juliol de 2020. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i la Barcelona School of Creativity, han arribat a un acord per impulsar i potenciar la formació de qualitat especialitzada entre els professionals del sector. L’oferta formativa que s’impulsarà estarà dividida en quatre grans àrees: creativitat, estratègia, innovació i mitjans. D’aquesta manera el Col·legi oferirà un ventall de cursos actualitzats a la realitat del sector, dirigits als diferents perfils professionals que, o bé volen adquirir nous coneixements específics, o bé volen ampliar les seves competències en alguna matèria concreta. En paraules de la degana del Col·legi, Rosa Romà, “La col·laboració amb la Barcelona School of Creativity ens permet oferir una oferta formativa actualitzada i de qualitat, amb l’aval del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. Amb aquesta aliança podrem ajudar als professionals a tenir accés a formació especialitzada del sector de màxima qualitat als preus més competitius”. Per la seva banda, David Tetilla, director de la Barcelona School of Creativity comenta que "l'acord amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya representa per a nosaltres un nou compromís en la formació de qualitat per a professionals, així com l'oportunitat de posar a l'abast del sector tot aquell nou coneixement que necessiten les empreses, sempre de la mà dels millors professionals en cada matèria".[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies