III Jornada de Màrqueting (UAO)

Josep Espín,

III Jornada de Màrqueting (UAO)


Màrqueting sostenible, consum responsable. Dimarts, 5 de maig de 2015 Aula Magna de la Universitat Abat Oliba CEU C/ Bellesguard, 30 - Barcelona La Universitat Abat Oliba, amb la col·laboració del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, celebra una jornada sobre màrqueting sostenible el proper dia 5. El que pretén aquesta activitat, és presentar les últimes tendències en màrqueting des d'una perspectiva de sostenibilitat i responsabilitat corporativa; a partir d'un conjunt de ponències de la mà de professionals reconeguts diferents entorns empresarials com: Josep Mª Galí, Albert Riera Sans, Felipe Botaya, Josep Mª Lloreda i Montserrat Blanco Fernández. Una jornada que servirà a estudiants, docents i professionals per conèixer millor aquesta disciplina. Consulta el programa complet en aquest enllaç.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de marzo de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado esta mañana otra sesión mensual del Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene el algoritmo digital sobre el consumo de contenidos de los usuarios.

Barcelona, 29 de febrero de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrado otra sesión mensual de El Mirador, que ha puesto su mirada en el impacto que tiene la Inteligencia Artificial (IA) en el mundo laboral del marketing y la comunicación.

Modificar cookies