III edició del programa “Consolida’t”

Josep Espín,

III edició del programa “Consolida’t”


Si ets autònom i vols impulsar la teva activitat professional, el Col·legi de Periodistes posa al teu abast un programa d’assessorament i de formació especialitzat gratuït durant tot un any. El Col·legi de Periodistes imparteix per tercera vegada consecutiva el programa “Consolida’t” de suport en formació i assessorament per als professionals autònoms, amb l’ajut del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. Aquest programa es basa en sessions de consultoria individual i cursos en grup durant 10 mesos, on els col·legiats reben formació en gestió empresarial, aspectes jurídics, gestió comercial, elaboració de pressupostos, màrqueting digital, entre d’altres, i un assessorament personalitzat, amb l’ objectiu d’enfortir, millorar  i consolidar el seu negoci o de reinventar-lo. S’inclou un diagnòstic inicial de la situació del  negoci, un pla de treball i unes estratègies a seguir per millorar l’activitat. Pots participar-hi si:
  1. Ets treballador/a autònom/a
  2. Ets Treballador Autònom Econòmicament Dependent (TRADE)
  3. Estàs donat/da d’alta al règim d’autònoms integrat en una societat civil privada, una comunitat de béns o una societat limitada (amb menys de 4 persones contractades i una facturació inferior a 500.000€)
  4. Has cessat la teva activitat com a treballador/a autònom/a i vols dur a terme un nou projecte
Aquest programa ja s’ha portat a terme durant els anys 2014 i 2015 i ha estat molt ben valorat per part dels seus 72 participants. Presenta la teva sol·licitud per tenir una plaça en l’edició del 2017. Si ets membre del Col·legi i estàs interessat en participar envia un correu electrònic a: jespin@colpublirp.com    [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies