Gran participació a la 1a edició de Subject

Josep Espín,

Gran participació a la 1a edició de Subject


Dijous 18 de febrer de 2016, a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm de Barcelona, va tenir lloc el Subject Live Music. Aquesta fou la primera edició de tres jornades organitzades pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, amb el suport d' Onahotels i Estrella Damm, on excel·lents professionals de la comunicació i de la publicitat del món de la música van compartir en directe els seus coneixements en una jornada molt dinàmica.

L’esdeveniment, amb aforament complet, va comptar amb professionals de la comunicació de Sónar, Primavera Sound, Sala Apolo, Vida Festival, Estrella Damm i Barcelona Supercomputing Center.

Georgia Taglietti, Responsable de Comunicació de Sónar, va començar la jornada amb el tema “Communication Leader”, on va mostrar la gran habilitat que ha tingut el festival per aconseguir augmentar l’audiència en tants pocs anys. A més a més, es va endinsar a tractar el poder de les xarxes socials com a forta eina per a comunicar i transmetre l’esperit del festival.

Va haver-hi també el “The Data Revolution”, un tema molt rellevant protagonitzat per Fernando Cucchietti, Líder del Grupo de Visualización Científica en Barcelona Supercomputinc Center, on va explicar el que suposa la importància de la informació dels consumidors pels negocis actuals. Sumant-hi, Beba Naverita, Responsable de Marqueting i de Comunicació Primavera Sound, ens va il·lustrar amb el “Marqueting 360” les millors tècniques per arribar a l’audiència de la millor manera.

Per una altre banda, Sergi Casero i Mónica Molins, Dissenyadors Gràfics de la Sara Apolo, van plantejar el “Graphic Revolution”, el qual va interessar molt als assistents i on van plasmar tècniques per a l’elaboració dels cartells dels concursos i concerts realitzats en la Sala Apolo.

Amb el tema “Innovación, reposicionamiento y comunidad”, Dani Poveda, Director General del Vida Festival, va aconseguir transmetre la història del festival pel qual es va arribar a posicionar en un mercat tan madur.

Per últim, Fabio Belnome, Ejectiu de Comunicació d’Estrella Damm, mitjançant l’”Engagement i el Patrocini” es va endinsar a explicar la producció de l’últim anunci de la marca de Cervesa, protagonitzat per Dakota Johnson.

A continuació us deixem un recull de fotografies del Subject Live Music:

  IMG_6765

El gran número d’assistents que va omplir la fàbrica ens demostra que els joves, cada vegada més, tenen un major interès i voluntat en adquirir noves idees, conèixer nous formats i actualitzar els seus coneixements per afrontar amb èxit els reptes del mercat actual de la publicitat i de la comunicació.

Però Subject no termina aquí, ja que la pròxima cita tindrà lloc el 14 d’abril de 2016 en la mateixa Antiga Fàbrica Estrella Damm. Sota el títol de Subject: Tourism, es tractarà sobre les principals estratègies i tècniques que utilitzen les empreses del sector turístic per arribat al gran públic.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies