Formació: Voice Revolution

Josep Espín,

Formació: Voice Revolution


VOICE REVOLUTION: 
EL POTENCIAL DE LA VEU I L'ÀUDIO ONLINE
Xavi Fisa  Cap d'innovació del Grup Lavinia i Director de Lavinia Voice Data: 20 de febrer de 2020 Horari: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)
  mhiapunto   DESCRIPCIÓ DEL CURS Alexa Skills, Google Actions, podcast, compres per veu, logos sonors… la revolució de la veu serà la disrupció tecnològica més ràpidament adoptada per la societat, i ara és el moment de conèixer i aprendre les seves regles de joc. Durant la sessió, aprofundirem sobre els principals elements a tenir en compte per al disseny d’estratègies sòlides amb veu i àudio online: aplicacions de veu, nous tipus de continguts d’àudio, les principals estratègies de màrqueting sobre veu, voice commerce i també com dissenyar l’univers sonor de les marques a través del sonic branding.   DIRIGIT A Professionals del sector del màrqueting, comunicació, publicitat i relacions públiques que estiguin treballant en agències de publicitat i de mitjans, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis  i tecnologia, start-ups, consultors, freelancers, joves professionals…   PROFESSOR Xavi Fisa és el Cap d’Innovació del Grup Lavinia i Director de Lavinia Voice, la nova àrea del Grup Lavinia que se centra en el disseny i desenvolupament d’experiències conversacionals amb veu (voiceapps per a assistents virtuals com Alexa o Google Assistant) i noves narratives d’àudio online (audio-llibres, audio-sèries i podcasts, entre altres). Compta amb una àmplia experiència de més de 20 anys dissenyant i duent a terme projectes de disseny de nous models de negoci digital i estratègies de comunicació multicanal.   TOTS ELS DETALLS Data:  20 de febrer de 2020 Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672) Places limitades: 35, per ordre d'inscripció. Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies