Formació | Creativitat per a l'estratègia de marca

Josep Espín,

Formació | Creativitat per a l'estratègia de marca


Què és la creativitat per a l'estratègia de marca? Què és l'estratègia de marca per a la creativitat? En l'acompanyament a una marca, Qui mana en la seva comunicació? Qui marca el camí? Qui dota de personalitat a la marca? Qui aconsegueix que la marca connecti? En aquest curs de dues hores veurem que les marques que triomfen amb la seva comunicació publicitària són aquestes on l'estratègia de marca i la creativitat treballen en estreta complicitat. A vegades, són tan còmplices que fins i tot intercanvien els seus papers. Alguns diran que no es necessiten, o que no són imprescindibles una per a l'altra. Menteixen. Quan les marques incorporen creativitat al final del seu procés estratègic o a conseqüència del seu nou posicionament estratègic, apareixen aquests casos d'èxit de llarg recorregut, on a la solidesa de la seva comunicació s'afegeix la connexió amb la gent, la notorietat, la identificació. I sorgeix la màgia.
 preuinscripcio-ca
Eva Conesa CEO i Directora Creativa a TwoelfGraduada en Ciències de la Comunicació per la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), va començar la seva carrera professional com a copy júnior a Vizeversa Euro RSCG. Després va formar part de l’equip creatiu de Delvico Bates, després del de Tiempo BBDO, Casadevall Pedreño i S.C.P.F.De 2002 a 2004, Directora Creativa Executiva i Sòcia a Dayax. De 2005 a 2008, Directora General Creativa a Havas Wordwide Madrid. Al 2009 va cofundà l’agència twoelf a Barcelona, on avui és CEO i Directora Creativa. Ha treballat per a Evax P&G, BMW, Ausonia P&G, Bimbo, Panasonic, Liceu, Peugeot, Dewar’s, La O.N.C.E., BBVA, Tampax P&G, MACBA (Mused’Art Contemporani de Barcelona), happy pills, Chicco, LG, Nestlé, Iberdrola, Font Vella, Idesa Parfums, Ajuntament de Barcelona, Viena Restaurants, minube, Coca-Cola Company, CCCB, Iberojet, Vollrath Pujadas, B the travel brand. Premis Laus, El Sol, FIAP, CdeC, New York Festivals, Clio Awards, Epika, Eurobest, Comunication Arts, Cannes. Articles i entrevistes publicades a mitjans del sector. Va ser membre de la junta directiva del Club de Creativos de España en dues ocasions: de 2005 a 2007 i de 2013 a 2015.Enguany és professora a la Barcelona School of Creativity i és membre activa de la plataforma Más Mujeres Creativas, que defensa l’igualtat de la dona a l’entorn professional en l’àmbit de la creativitat publicitària. I també, molt recentment, del COMITÈ DE CREATIUS del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies