FightingCovid | Eficàcia publicitària

Josep Espín,

FightingCovid | Eficàcia publicitària


Adrián Aira Digital Project Manager en ElogiaEs dedica al Màrqueting Digital especialitzat en campanyes de Paid Mitjana: Display, Social Ads, Real Time Bidding (RTB), Dynamic Retargeting, Facebook Ads... Especialitzat en performance màrqueting, sempre orientat a resultats i millorar els principals KPIs per al teu negoci: CPA, CPL, ROSEGUIS i CPC. Gestiona campanyes de PPC, captant trànsit que millori els resultats de màrqueting. Des de Google DoubleClick Bid Manager he llançat campanyes internacionals de compra programàtica, generant whitelist, blacklist, i buscant les audiències adequades per a campanyes de Display. La compra programàtica li ha permès crear estratègies ad hoc en canals especialitzats com Twitch, en un sector creixent, el gaming.
Ramon Montanera Market Intelligence Director at ElogiaExecutiu sènior amb experiència laboral des de 1997 en els camps de màrqueting estratègic, recerca de mercat, planificació estratègica i coneixement del consumidor. 10 anys d'experiència en consultoria (especialitzada en enquestes quantitatives) en projectes estratègics (segmentació, posicionament, estudis de base) i projectes tàctics. Acostumat a treballar per a empreses multinacionals a Europa i a tot el món, amb capacitats específiques en estratègia, innovació, màrqueting i recerca de mercat. Des de 2011, lidera un equip per a comprendre al consumidor en un context digital amb diverses eines:Analista de dades i àrea d'intel·ligència empresarial (recopilació d'informació d'anàlisi web / mòbil, compres de comerç electrònic, perfils de xarxes socials, ...); Projectes de CRM; Àrea de recerca de mercat (comunitats virtuals, entrevistes en línia, etc; Netnografía, escoltar les xarxes socials; Consultoria d'estratègia digital.  
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies