FightingCovid | Comerços i agències petites

Josep Espín,

FightingCovid | Comerços i agències petites


Marta Catasús, directora d'estratègia a OOMKT Experta en estratègia de mitjans off i online. Inici professional a l'agència de mitjans Havas amb experiència amb anunciants com Generalitat de Catalunya, RBA, Danone, RACC i Carglass, entre altres. Lideratge de l'estratègia de mitjans des del departament de màrqueting de retailers espanyols amb presència internacional com Tous, Pronovias o Desigual. Actualment, portant la direcció estratègica i la gestió de grans comptes d'una agència de màrqueting digital de Manresa, especialitzats en SEO i enfocats especialment al sector industrial.
Marta Royo, CEO de Mosaiking És mare del Marc, el Joan i la Maria. Economista de formació, publicitària de professió i, recentment, també escriptora. Ha escrit el seu primer llibre, Aroma de marca (www.aromademarca.cat), editat i publicat per Cossetània Edicions. Després de 17 anys treballant per a diverses agències de publicitat (entre elles, Publicis, TBWA i Saatchi and Saatchi Healthcare), el 2011 va decidir crear la seva agència de publicitat, Mosaiking Comunicació. Mosaiking és l’encaix de totes les peces per tenir una bona marca i una bona campanya de publicitat. Mosaiking és el vincle entre tu i la teva història.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies