Estudi Dimension 2018

Josep Espín,

Estudi Dimension 2018


Des de Kantar Media comparteixen Dimension, un estudi anual que explora els principals problemes de planificació i mesura de la comunicació, als quals s'enfronta el sector, des de la perspectiva dels consumidors i líders de la indústria. Aquest any, l'estudi analitza aspectes com el poder dels mitjans establerts o l'augment del bloqueig dels anuncis, qüestions que preocupaven als anunciants a l'estudi del 2017. Dimension també analitza nous problemes del sector, com ara el punt de vista dels líders sobre nous mitjans com altaveus intel·ligents. Amb aquest informe, Kantar Media pretén proporcionar insights a les marques, les agències, els mitjans, els professionals de la comunicació i a tots aquells que el seu rol impliqui arribar als consumidors i influir en ells. Dimension combina les perspectives de 46 professionals del sector tant a nivell global com local, com també les de més de 5.000 consumidors en cinc dels mercats publicitaris més grans del món: Brasil, la Xina, França, el Regne Unit i els Estats Units. Aquest any, l'estudi ha comptat amb la visió de cinc líders amb un ampli coneixement del sector espanyol: Alfonso Pérez, Responsable de Marketing Online de PubliEspaña; Eduardo Madinaveitia, Director General Tècnic de Zenith; Jon Artolozaga, Managing Director Intelligence Data & Analytics de GroupM; Luis Fernando, Insights & Intelligence Director d'Omnicom Media Group i Margarita Ollero, Directora General d'Arena Media Madrid. Si vols accedir a l'estudi complet, fes clic al següent enllaç.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies