Estatut professional dels mitjans de comunicació de la CCMA

Josep Espín,

Estatut professional dels mitjans de comunicació de la CCMA


El pròxim 20 de febrer a les 18 h es presentarà el nou Estatut Professional dels Mitjans de Comunicació de la CCMA a la seu del CPAC.

El nou document és una evolució de l'Estatut Professional vigent fins ara, que emparava els professionals d'Informatius i Esports de TV3 i Catalunya Ràdio, i que ara es fa extensiu a la resta de professionals dels diferents àmbits vinculats a la creació, producció i emissió de continguts: redactors, guionistes, documentalistes, lingüistes, productors, tècnics, realitzadors, dissenyadors, etc.

A l'acte, hi intervindran:

Marta Fernández, degana del Col·legi Professional de l'Audiovisual de Catalunya

Rita Marzoa, consellera de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Manuel Barrios, en representació de l'equip de treballadors de l'àmbit de programes de la CCMA impulsors d'aquest nou Estatut

Emma Teodoro, Investigadora de l'Institut de Dret i Tecnologia de la UAB, col·laboradora en l'assessorament i la redacció de l'Estatut professional

En l’acte, que serà obert a la participació dels professionals assistents, es debatran les oportunitats d’aquest nou Estatut, amb la voluntat de seguir avançant en el foment de la participació dels professionals de les empreses audiovisuals en els àmbits vinculats a la creació de continguts.

Us agrairem que confirmeu la vostra assistència a través de relacionspubliques@ccma.cat abans del 19 de febrer.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies