Entrevista Ton del Pozo a La Tarda

Josep Espín,

Entrevista Ton del Pozo a La Tarda


El passat dimarts 14 d’abril, el programa La Tarda de la Cope va entrevistar al nostre degà Ton del Pozo sota el tema: És important la publicitat? Té límits?

Durant el programa es van tractar diferents temes referent al món de la publicitat. En primer lloc i per contextualitzar, la situació actual. Tan la millora del sector, que aquest 2015 sembla que va endavant; com els canvis del context social que viu la publicitat per les noves tecnologies.

“La revolució d’Internet i la seva multi-capacitat de comunicació, està influint d’una manera determinant a tot el món de la comunicació, tant la comercial com la periodística, com qualsevol tipus de negoci.”

En comunicació l’essencial no ha canviat, continuen  sent  les idees, la creativitat, el talent de les persones i el treball el que fa que la publicitat sigui bona. El que està canviant acceleradament és el terreny de joc degut als canvis tecnològics, i aquest nou món digital permet una comunicació bidireccional que condiciona als publicitaris i a les marques, la informació s’ha de gestionar més efectivament.

Un altre punt destacat en la conversa van ser els límits i requisits en els anuncis. El degà apunta que les peces publicitàries estan molt regulades per diferents organismes i que actualment, per aquest motiu i perquè a la marca no li interessa, és molt difícil veure anuncis que no respectin al consumidor.

Al final de l’entrevista es fa esmena del projecte que es porten ara entre mans d’Institut Català de les Dones, el Consell de l’Audiovisual de Catalunya i el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, un decàleg de conscienciació per a agencia i anunciats sobre la Publicitat sexista.

Per sentir l'entrevista sencera, fes clic en aquest enllaç.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies