En record a Leopoldo Rodes

Josep Espín,

En record a Leopoldo Rodes


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya lamenta profundament la mort de Leopoldo Rodes Castañé, col·legiat i Membre d’Honor 2015, i expressem el més sentit condol als seus familiars i amics.

Un reconegut emprenedor i mecenes, pioner en el món de la publicitat que desgraciadament va morir ahir dimecres 8 de juliol en accident de tràfic.

L’empresari Leopoldo Rodes ha contribuït decisivament amb la seva tasca i visió cosmopolita a que Barcelona i Catalunya siguin més reconegudes al món, ha esdevingut una figura clau en la societat catalana dels últims 50 anys.

Va ser pioner publicitari en els anys seixanta amb la creació de l'agència Tiempo i va continuar ocupant un lloc clau en el sector publicitari espanyol i europeu a través de l'empresa de planificació de mitjans, Media Planning, avui associada a Havas Media Group.

Al mateix temps ha estat un impulsor de la cultura i l’esport, tenint un paper decisiu en la designació de Barcelona com seu dels Jocs Olímpics de 1992. Va ser també peça clau en la fundació del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (Macba) aconseguint la participació de particulars i empreses per adquirir obres d’art per a la col·lecció permanent del museu i organitzant diverses exposicions d’èxit. Com a membre de nombroses entitats ha destacat sempre per la seva empenta, entusiasme i gran personalitat involucrant-se sempre a fons en els projectes que duia a terme. Avui lamentem la  pèrdua d’aquest gran home, empresari i mecenes. La seva empremta quedarà per sempre a la societat i a la nostra professió.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies