Els Premis Impacte, novetat al Sitges Next

Josep Espín,

Els Premis Impacte, novetat al Sitges Next


Els Premis Impacte, novetat del Sitges Next 2020, que uneix esforços amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació 

  • ‘What’s What’s Next’ és el lema d’una edició que combinarà ponències presencials i online a l’Hotel Calipolis de Sitges 
  • El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i el Festival Sitges Next s’alien per impulsar el sector
  El Sitges Next, festival de la innovació en comunicació, i els Premis Impacte del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, que reconeixen la professió, premiant els projectes, accions i campanyes que més han impactat en la societat catalana, col·laboren aquest any conjuntament amb l’objectiu d’impulsar aquest sector en un any marcat per la Covid-19. La cinquena edició del Sitges Next se celebrarà els propers 26 i 27 de novembre amb una programació en format híbrid adaptada al context sanitari actual, que combinarà sessions virtuals amb actes presencials. Amb l’eslògan What’s What’s Next, el Sitges Next 2020 constarà de dos dies de presentacions i trobades per exposar casos, analitzar tendències i compartir experiències. El festival obre la porta a l’assistència física ­–amb les mesures sanitàries i preventives oportunes–, però també ofereix l’oportunitat de seguir-lo a través de les diferents pantalles. Totes les sessions d’aquesta edició seran gratuïtes, sota prèvia inscripció. Les ponències i les sessions de networking se celebraran –amb aforament reduït– a l’Hotel Calipolis de Sitges. El programa del Sitges Next –que s’anunciarà al complet la setmana vinent– comptarà amb una quinzena d’intervencions de diferents sectors i àmbits de la comunicació, sota el paràmetre de la innovació com eix identificatiu. El programa inclou ponents com Guido Rosales, exdirector de Màrqueting i Comunicació Integrada de Coca-Cola i cofundador de Top Line Marketing, i Nacho Padilla, director creatiu de l’Ajuntament de Barcelona, a més de casos  com Casa SEAT, el projecte que explora el futur de la mobilitat inspirat per les noves tecnologies, el disseny i la creativitat, entre altres. Per inaugurar la dinàmica de col·laboració amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el Sitges Next acull en aquesta edició el lliurament dels Premis Impacte, sota la direcció d’Enric Nel·lo, partner i director creatiu executiu a Full Circle Karma. Uns guardons que són un reconeixement a agències, marques i empreses de serveis pels seus projectes i accions en màrqueting i comunicació que més impacte han generat, així com a professionals que han dignificat la professió de manera destacada. Aquest any i de forma excepcional  a conseqüència de la Covid-19, els Premis Impacte no consistiran en el format tradicional d’elecció dels guanyadors a través de categories i concurs obert al qual opten els participants, sinó que s’atorgaran reconeixements als professionals i empreses que més han destacat durant el darrer any, que s’escolliran d’una llista de candidats elaborada per un jurat de professionals i els membres de la Junta de Govern del Col·legi. El grup de professionals del Jurat que valoraran i decidiran a qui s’atorga aquests reconeixements estarà integrat per: Dani Campmany, director creatiu de Snoop; Marta Catasús, Media Strategy Planner a Brico Depot; Carles Cuní, co-fundador del Grup Flaix; Marta Díez, Business Director & Executive Partner a BeAgency ; Víctor Gutiérrez, Head of Strategy & Innovation a Havas Media Group; Mercedes Piera, Consultora de relacions públiques i protocol a MP Public Relations Services; Mireia Pousa, Head of Media and Branded Content Strategy a Naturgy; i Gemma Sorigué, CEO a Deliberry. Tots ells comptaran amb el suport de l’equip organitzador dels Impacte: Jordi Pi, Executive Producer of Digital Media a la CCMA; Raúl Gassol, fundador d’Areyoutalkingtome; i Carles Ortet, Fundador de Zoopa. La col·laboració del Col·legi amb el Sitges Next es completarà amb l’aportació per part del Col·legi de conferències amb professionals de primer nivell que es confirmaran properament i que formaran part del programa de continguts del Festival. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, conduït per la degana, Rosa Romà, constitueix un dels grups sectorials més dinàmics, innovadors i rellevants per al desenvolupament de l’economia catalana. El Sitges Next és un festival impulsat per l’Ajuntament de Sitges i organitzat per l’Associació Sitges Next. El certamen està dedicat a impulsar la innovació en comunicació de marques, agències, start-ups i creadors tecnològics.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies