El Retail com a mitjà de comunicació

Josep Espín,

El Retail com a mitjà de comunicació


Dijous, 26 de setembre de 2019 a les 09.00h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h.

Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te a l’esmorzar del Mirador! 

La comunicació que la marca efectua en el punt de venda té com a objectiu activar la compra i és on el client pren la decisió final de compra.

L’us de les noves tecnologies permet realitzar una comunicació més dinàmica per maximitzar l’experiència de compra, l’engagement i la relació amb la marca. Si bé la comunicació en el punt de venda obre tota una possibilitat de creativitat, de creació de marca en el canal, de dinàmiques promocionals i accions especials, no ha de perdre de vista la comunicació que la marca efectua per altres canals. Com s’incorpora la comunicació en el punt de venda a una estratègia de comunicació de marca? Es té en compte quan es dissenya una estratègia de comunicació 360? Com es mesuren i valoren els resultats? Quin és el futur del visual merchandising? Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en la pròxima sessió moderada per Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, en la que comptarem amb Lisardo Mendo, director creatiu a Odos Visual MerchandisingJosé Botelho, director del departament d'imatge de Desigual i Laura Miñana, account director a Carat Barcelona.   lisardomendoLisardo Mendo, @Mendo2985 Director Creatiu a ODOS Visual Merchandising i Director a la BCN RETAIL SCHOOL Va estudiar Disseny Publicitari a l'Escola Llotja. Compta amb una àmplia experiència en disseny i estratègies de visual marxandatge, display design, esdeveniments i altres espais relacionats amb l'exposició de producte en diverses àrees com a moda, accessoris, complements, art, tecnologia, etc. Anteriorment va ser director creatiu a Vitrina, fundador de Visual Meeting, director creatiu a Sparks i fundador de Born in a Window. Ha treballat amb clients com Levi’s, Adidas, Nike, Calvin Klein i Nespresso entre altres.     josebotelhoJosé Botelho Director del Departament d'Imatge de Desigual Compta amb 15 anys d'experiència laboral al retail, relacionat amb el mercat tèxtil de moda. Del 2003 al 2007 va treballar com a Visual Merchandiser per a H&M. El 2007 va iniciar una carrera internacional a Springfield Man & Woman com a International Visual Merchandiser Manager per al mercat europeu. L’octubre de 2012 inicia la seva carrera mundial a Vero Moda - Bestseller Group com a Global Visual Merchandiser Trainer per al concepte de botiga nova. A partir de juliol de 2013 es va convertir en gerent del departament de Visual Merchandising Vero Moda / Venda a l'engròs - Bestseller Group. Va construir un departament de Visual Merchandising per a SportZone - Sonae Group com a director de Visual Merchandiser. Actualment treballa per Desigual Brand com a responsable del departament d’imatge.   lauraminanaLaura Miñana  Account Director a Carat Barcelona Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la UAB i planificadora de mitjans per vocació, porta més de 15 anys treballant en agències de mitjans a Barcelona. Durant aquest temps ha tingut l’oportunitat d’ajudar a créixer a marques del món del retail molt diverses tant d’àmbit nacional com internacional: moda i complements (adidas, Reebok, H&M, Tous), automoció (Audi), tecnologia (Media Markt), healthcare (Pierre Fabre, Tresemmé, Coty) i alimentació (Borges), entre d’altres. Actualment treballa a Carat com a directora de comptes, oferint solucions de mitjans innovadores a les marques per afrontar l’apassionant moment de transformació digital dels seus negocis.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies