Els professionals amb experiència però sense titulació ara poden col·legiar-se

Josep Espín,

Els professionals amb experiència però sense titulació ara poden col·legiar-se


Els professionals que no disposin de la titulació en publicitat i relacions públiques, però amb experiència demostrable en aquest sector, poden col·legiar-se fins el 31 de desembre de 2015. 

El ple del Parlament de Catalunya ha aprovat el projecte de llei de modificació de les lleis de creació dels col·legis professionals de periodistes, de publicitaris i relacions públiques, de l'audiovisual i de disseny gràfic, que modifica els requisits i amplia els terminis per accedir a aquests quatre col·legis. La llei ha estat aprovada per unanimitat.

El projecte modifica les lleis de creació d'aquests col·legis perquè s'hi puguin incorporar els professionals que en el moment de la creació exercien la professió però ni disposaven de la titulació universitària requerida per col·legiar-se ni podien acollir-se al període transitori perquè havia acabat. A la tribuna de convidats han estat presents el degà del nostre Col·legi Ton del Pozo i el vicedegà Jordi de Miquel. Així mateix hi eren presents la degana del Col·legi de Periodistes i els degans del Col·legi d'Audiovisuals i de Dissenyadors Gràfics.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies