El Mirador Sunset | Martech

Josep Espín,

El Mirador Sunset | Martech


pastilla_inscripcio-zoom
pastilla_inscripcio-elhub
Carles Ortet, Fundador de Zoopa Zoopa és una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident
Fabio Bugalla Founder i CEO en Marketic, màrqueting automàtic Fabio Bugalla: Fundador de Marketic l'empresa líder en màrqueting automation open source a Espanya i de l'agència digital Etáctica, compta amb una experiència de 20 anys en el sector del màrqueting digital. Imparteix cursos i seminaris per a la Diputació de Barcelona i col·labora amb diferents universitats i escoles de negocis (Euncet, Geneva Business School, Insa). Arquitecte de formació compta amb un Màster en Màrqueting pel ICT, és “Google certified” en Adwords i Analytics, parla 5 idiomes i ha viscut en diversos països europeus i de Sud-amèrica abans d'establir-se a Barcelona.
Dani Ebo, Dir. Creatiu/Art En més de 15 anys de trajectòria mai he deixat de formar-me i aprendre noves habilitats. He treballat en equips internacionals, en projectes dirigits per objectius, d'innovació i desenvolupament, creatius, de producció i culturals. Compto amb una àmplia base de coneixements, referents visuals i creatius; conec els millors creadors, les últimes tendències, estudis i tècniques. M'he esforçat a adquirir habilitats tècniques en camps com el disseny gràfic, motion graphics, disseny textil, 3D, maquetació, realització i fotografia, i experiències digitals entre moltes altres, que resulten clau per a poder innovar i dissenyar projectes multi-disciplinars. He estat molt afortunat per comptar amb la confiança d'equips que m'han ajudat a créixer i segueixo amb tantes o més inquietuds que el primer dia. Dirigeixo projectes a nivell creatiu i de direcció d'art, “arremangándome” quan fa falta, perquè entenc i m'agrada aportar als objectius de negoci. En aquests últims anys he estat fent immersió en els canals digitals, ja no sols en xarxes socials si no en altres formats com el *AR, *VR o *NFT que ens ajuden a donar nova dimensió a les marques.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies