El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Enric Jové és CEO de McCann Worldgroup Barcelona i Chief Innovation Officer de McCann Worldgroup España, càrrec que exerceix des de l'any 2009. Es va unir a McCann Worldgroup en el 2000, i des de llavors és el màxim responsable de la digitalització de la companyia tant a Espanya com a Portugal. En 2007 va ser nomenat Director General de McCann Barcelona, convertint-se en CEO de McCann Worldgroup dos anys després i assumint la màxima responsabilitat de les sis companyies que el grup McCann té a Barcelona. En 2014 és promogut també a Chief Innovation Officer (CIO) de McCann Worldgroup España. Entre les principals marques per a les quals ha treballat en projectes tant nacionals com internacionals d'innovació digital poden ressenyar-se: Nike, Barclays, Nespresso, FC Barcelona, Nestlé, Kia, Repsol, la Caixa, Wuaki Tv, Let’s Prima, Martini, Banc de Sabadell, LFP, Buitoni o Maggi, entre altres. Cal destacar que entre els anys 2015 i 2018 va ser Responsable Mundial de la Comunicació d’ ALDI Supermercats.
Sam Júdez és directora general de DDB Barcelona. Es va incorporar a DDB provinent del món del research, on va exercir com a Responsable d'Estudis publicitaris a Ipsos durant sis anys. La trajectòria de Sam en l'agència transcorre en el departament de Planificació Estratègica, on va arribar com a planner de Volkswagen, passant després a ser Head of Planning de DDB Barcelona, Head of Planning de DDB España i Chief Strategy Officer de DDB España. Des d'octubre de 2016 és Directora General de DDB Barcelona. Sam ha treballat per a clients com Volkswagen, Audi, Seat, Aldi, Affinity, BBVA, Media Markt, Movistar, Nestle, Danone, Henkel, Idilia Foods, Unilever, Bosch i Siemens, Ajuntament de Barcelona i Generalitat de Catalunya. És llicenciada en Ciències de la Comunicació per la UAB. És Màster en Internet Business per ISDI i PDG pel IESE. És docent en la UAB i en la UPF.
Jordi Urbea és el Vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, amb més de 160 empleats. És un dels professionals pioners a Internet del nostre país. Va començar el 1992 essent directiu d'empreses com Servicom, Intercom, EresMas, entre d'altres. El 1998 va crear la seva pròpia agència interactiva, Avatar e-studios, i que va vendre un any després al grup de comunicació Bassat Ogilvy& Mather al qual s'incorporà el 1999 com a director general d'Ogilvy Interactive. Ha estat el responsable de la transformació digital de la companyia a Barcelona i impulsor d'Ogilvy Upcelerator, la primera acceleradora d'start-ups del grup Ogilvy al món, una iniciativa pionera en el sector publicitari. És coordinador del màster en Màrqueting Directe i Digital de la Universitat Pompeu Fabra (BCN) i autor de diversos llibres.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies