El Mirador Indiscret - Startups

Josep Espín,

El Mirador Indiscret - Startups


pastillainscripcionspalaurobert
Quino Fernàndez: Mentor i Advisor de diferents startups Durant els últims 10 anys, I ex-CEO Conector Startup Accelerator. Va ser responsable de Tecnologia d'Apple España, càrrec que va deixar per fundar a mitjans dels 90, briefing, la primera agència interactiva espanyola, adquirida per una multinacional. Prèviament va treballar com a Director de Projectes Informàtics en el món financer. Des de llavors ha participat en diferents projectes de comunicació digital des de Quin Team, agència de publicitat que va cofundar i va dirigir durant diversos anys. Ha impartit classes de Marketing Digital i Nous Mitjans en diferents facultats i és soci o conseller de vàries startups.
Felipe Ojeda: llicenciat en Enginyeria Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Actual CEO i cofundador de l'empresa Refruiting. L'empresa distribueix hàbits saludables a mes de 1.000 oficines a Espanya. Oferixen servei de cafè, minimarket, fruita, wellness, regals/packs, càterings a empreses i oficines, el nostre canal es 100% B2B. Van començar la companyia fa 5 anys, just un any després d'acabar la carrera. Berta Fola: Consultora professional de comunicació des de fa més de 20 anys en grans agències nacionals i internacionals. L'any 2010 va fundar l'Agència de PR Carpe Diem Comunicació especialitzada en tecnologia, videojocs i startups. Treballen amb marques tant nacionals com internacionals, i formen part d'una xarxa d'agències independents que van des d'Europa, Àsia passant pels EUA. A més, és col·laboradora en RNE en l'espai quinzenal de tecnologia on parla de gadgets, Apps i de l'ecosistema Startups. I a TV catalana, Tevecat, en temes esportius minoritaris i noms propis de l'esport.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies