El Mirador Indiscret - Startups

Josep Espín,

El Mirador Indiscret - Startups


pastillainscripcionspalaurobert
Quino Fernàndez: Mentor i Advisor de diferents startups Durant els últims 10 anys, I ex-CEO Conector Startup Accelerator. Va ser responsable de Tecnologia d'Apple España, càrrec que va deixar per fundar a mitjans dels 90, briefing, la primera agència interactiva espanyola, adquirida per una multinacional. Prèviament va treballar com a Director de Projectes Informàtics en el món financer. Des de llavors ha participat en diferents projectes de comunicació digital des de Quin Team, agència de publicitat que va cofundar i va dirigir durant diversos anys. Ha impartit classes de Marketing Digital i Nous Mitjans en diferents facultats i és soci o conseller de vàries startups.
Felipe Ojeda: llicenciat en Enginyeria Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Actual CEO i cofundador de l'empresa Refruiting. L'empresa distribueix hàbits saludables a mes de 1.000 oficines a Espanya. Oferixen servei de cafè, minimarket, fruita, wellness, regals/packs, càterings a empreses i oficines, el nostre canal es 100% B2B. Van començar la companyia fa 5 anys, just un any després d'acabar la carrera. Berta Fola: Consultora professional de comunicació des de fa més de 20 anys en grans agències nacionals i internacionals. L'any 2010 va fundar l'Agència de PR Carpe Diem Comunicació especialitzada en tecnologia, videojocs i startups. Treballen amb marques tant nacionals com internacionals, i formen part d'una xarxa d'agències independents que van des d'Europa, Àsia passant pels EUA. A més, és col·laboradora en RNE en l'espai quinzenal de tecnologia on parla de gadgets, Apps i de l'ecosistema Startups. I a TV catalana, Tevecat, en temes esportius minoritaris i noms propis de l'esport.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies