El Mirador Indiscret | Tecnologies i producció publicitària

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Tecnologies i producció publicitària


Ramon Arteman Director, Metropolitana de MuntatgesSoc tècnic audiovisual i em dedico a la postproducció des de l’any 1982 fins avui. L’any 1995 fundem Metroopolitana, postproductora especialitzada en publicitat.Avui Metropolitana te seu a Barcelona i Madrid amb un equip 25 professionals especialitzats en correcció de color, CGI- 3D i composició.
Roberto Fara Chief Creative Officer de Ogilvy a EspanyaRoberto lidera la creativitat de l'agència en les seves oficines de Madrid i Barcelona. Nascut a Buenos Aires – Argentina, l'any 2000 es mou a Espanya, on treballa per a l'agència Doubleyou. Durant els últims 7 anys ha viscut a Nova York treballant com Executive Creative Director en R/GA.Roberto ha destacat al llarg de la seva dilatada carrera per la seva gran capacitat per a crear experiències de marca, productes i serveis per a algunes de les marques més reconegudes del món, com Nike, Google, Samsung, eBay, Audi, Dièsel, Coca-Cola i Conversi. El seu treball ha estat reconegut en diferents festivals internacionals com Cannes Lions, One Show, DA&D, Festival Circulo de Oro de México, Festival El Ojo de Ibero-América, El Sol, Premis Laus, Effies, CdeC i Shorty Awards entre altres. On sovint és convidat a participar com a jurat i compartir la seva passió per l’art, tecnologia, innovació i disseny.
Albert Soler Founding Partner i MD Mamma Team Productions. Amb més de 20 anys d'experiència en producció, Albert Soler és un dels fundadors i MD de Mamma Team Productions. Mamma Team és una productora fundada en 2005, líder a Espanya i Portugal produint TV i foto per a agències, anunciants i productores de tot el món. Amb oficines a Barcelona, Madrid i Lisboa, té el seu propi equip de directors en els quals destaquen Claudia Llosa o Galder, per posar algun exemple, amb el qual està ara produint algun dels seus pròxims projectes de ficció.Albert ha estat sempre molt involucrat en la part més social de la producció, sent actualment President de la APCP, així com produint diversos documentals per a ONGs.
Modera

Benet Solans Director general Asociación de Empresas de Postproducción AEPPD

Em dic Benet Solans i vaig néixer a Barcelona fa 60 anys i estic col·legiat amb el número de soci 1587. Actualment soc director de la Asociación de Empresas de Postproducción AEPP. Em vaig llicenciar en Ciències de la Informació a la UAB i vaig començar a treballar en producció audiovisual a Tiempo/BBDO, desprès com a cap de producció va venir Lorente /Mussons i d’aquí a director general d’un estudi de so Classic & New/ Prodigi. Al cap de dos anys vaig crear una productora Calandra Films i va arribar un invent, ser el primer producer free lance a Barcelona, d’aquest invent va sorgir una empresa Central de Producers . Vaig deixar la meva empresa per portar la direcció de producció de Montaje de Mozart dedicada a la postproducció d’àudio i vídeo. Aquestes tres últimes feines combinades amb la direcció cinematogràfica de rodatges de publicitat . Al següent lloc hi vaig estar 15 anys, una empresa meva que era el departament de producció de l’agència JWT, es deia Urbana Production Project, vam arribar a ser 25 persones entre les oficines de Barcelona i Madrid. Uns mesos com a productor executiu a Albiñana, i ara mateix , com ja he comentat, a l’equip de la AEPP com a director. Acompanyant a tot això molta gent, clients, companys, projectes, produccions, empreses i persones. Ah!!, i fa un parell d’anys vaig acabar una llicenciatura de psicologia.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies