El Mirador Indiscret | Iniciatives digitals

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Iniciatives digitals


Pere Pérez Fundador i CEO de Visyon
Després de graduar-se a la Universitat de Staffordshire, Pere va passar deu anys a Londres treballant en diverses agències digitals i empreses de tecnologia, Twentysix London i Tangozebra.
Al llarg de la seva carrera en la indústria digital al Regne Unit, va ocupar una àmplia gamma de llocs en màrqueting i producció fins a esdevenir director d'Operacions del Grup per a les cinc agències digitals de Media Square, abans de gestionar l'expansió europea de Tangozebra en preparació per a la venda de l'empresa a DoubleClick / Google.
El 2008 Pere va unir forces amb Psycle Interactive configurant l'oferta creativa digital de l'empresa, guanyant i gestionant comptes clau com SEAT, Google, FC Barcelona i Royal Caribbean International.Un veritable apassionat de les tecnologies innovadores, el 2012 va crear VISYON, una empresa de serveis d'innovació centrada en experiències immersives a través de tecnologies emergents i interacció humana. VISYON compta ara amb més de 80 empleats i oficines a Barcelona, Madrid, Londres, Dubai i Nova York, creant projectes premiats per l'ús innovador de tecnologies emergents.
Visyon es va convertir en part del Grup Mediapro l'abril de 2019 amb l'objectiu d'impulsar la innovació en tot el Grup a través de nous formats de contingut i tecnologies emergents.
Jorge Luna Soci-Director general de luk hiar!Enginyer superior de telecomunicacions per la UPC i MBA per ESADE, amb 30 anys d’experiència en diverses empreses tecnològiques del sector aeroespacial, electrònic i telecomunicacions. Des de 2007 està dedicat a l’empresa que va fundar, ALOOHA, avui luk hiar!, pionera a Europa a la indústria del Digital Signage o Comunicació Exterior Digital.
Francesc Grau CEO de ZonetactsEmprenedor tecnològic. Autor de "Twitter En una semana" editat per Gestión 2000 (Grupo Planeta, 2011) i "Tot el que heu de saber sobre Internet abans que els vostres fills" editat per EUMO Editorial (2019). El 2009 va ser invitat per la NASA al Centre de convencions de Whashington per participar en el 1r Meetup digital de l'agència espacial, on va assistir com a representant de l'estat espanyol. Ha donat classes i conferències a diferents màsters i postgraus de diverses universitats, i també ha participat en la Transformació digital de companyies com El Corte Inglés, Betfair, Desigual, Puig, Grupo Damm i diverses marques del Grup Inditex. Des del 2016 lidera el xat corporatiu Chatforce.tech, el sistema definitiu de Comunicació interna, capaç d'arribar a tots els col·lectius d'empleats de qualsevol organització, amb independència del nivell digital que tinguin.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies