#4. Influencers: mite o realitat

Josep Espín,

#4. Influencers: mite o realitat


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #4. Influencers: Mite o realitat Dijous, 27 d'abril de 2017 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció en el següent enllaç En aquest quart esmorzar, posarem la nostra mirada als influencers. Estudiarem el seu perfil, com treballen i cap a on s'orienten en el futur. Veurem com treballen les marques amb ells, quins són els perfils més demandats, quin és el marc legal, què funciona realment més enllà del mite, i quina és l'estratègia que utilitzen els anunciants a l'hora de planificar les seves campanyes. La sessió, presentada i moderada per, Oscar Iniesta, membre de la Junta de Govern del Col·legi, comptarà amb Arantxa Pérez, Directora General d'Influgency; Jaume Rojo, Influencer i Amets Uriarte, Digital Acceleration Team Manager de Nestlé Espanya, i ens permetrà analitzar diferents accions i la figura de l'influencer des de tres punts de vista diferents: l'agència, l'influencer i l’anunciant. Jaume Rojo (@rushsmith). Va néixer a Barcelona i des de petit és un apassionat de les històries. Va estudiar publicitat i ha treballat com a director creatiu a diferents agències abans de dedicar-se completament a Youtube. Vol seguir explicant històries, compartint la seva i escrivint de noves. Arantxa Perez (@normcoregirl). arantxa Directora General d'Influgency. Advocada, experta en màrqueting digital avalada per Google i amb un Màster en Màrqueting Internacional, Autora del llibre, Blogger de éxito: monetiza tu blog y gana dinero de venda a Amazon i amb espais propis a la ràdio sobre moda i influencers. Col·laboradora habitual a TV com experta en xarxes socials. És professora a la Universitat ESIC. Amets Uriarte (@amets_) amets_uriarte_spain_dat3 Digital Acceleration Team Manager de Nestlé Espanya. És la responsable d’un equip que té com a objectiu accelerar el momentum digital en la companyia, en 3 àrees de treball que van des del Listening, o l'escolta activa i anàlisi dels fans i usuaris dels actius digitals de la companyia; l'Engagement, amb un equip de 7 experts en Social Media, content digital i posicionament en Google i acabant per la capacitació digital i transformació cultural dels equips. Va entrar en Nestlé en 2009 en Comunicació Corporativa; i ocupa el càrrec de Digital Acceleration Manager des del 2014. Anteriorment, fora de Nestlé, i sempre en l'àmbit de la comunicació, va treballar a Allianz i a l'agència de Relacions Públiques, Ulled Comunicació.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies