El Mirador Indiscret

Josep Espín,

El Mirador Indiscret


El Mirador Indiscret La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts   La jornada de referència del màrqueting i la comunicació sobre actualitat i tendències del sector. Ara en versió presencial al Palau Robert de Barcelona (Pg. de Gràcia, 107)

⇒ Ediciones anteriores. Formato presencial.

⇒ ¿Quieres patrocinar un Mirador?

 

 
EDICIONS 2022
De Gutenberg al Metavers. Passat, present i futur del màrqueting i la comunicació Dijous 30 juny 2022, a les 9 h al Palau Robert Amb la participació d'Agustín Elbaile, president de l'Academia de la PublicidadCarlota Suriol, Global Marketing Planning and Coordination Manager de Vueling Airlines i Jimena Tormo, creativa (XR content and metaverse) a Visyon, en una sessió moderada per Sonia Doménech, sòcia-directora Comunicació Corporativa de Roman. + INFO

Live Commerce: augmentar vendes, crear marca i fidelitzar en un sol espai  26 de maig, a les 9.00 h, en el Palau Robert de Barcelona amb Marc Sorli, Head og LiveShopping a Multiplica; Laura Montoliu, Digital& Communications Manager SVR i Alfredo Ouro, CEO d'Onlive.site.

INFO

Twitch… is this cake a lie? 28 d'abril, a les 9.00 h, en el Palau Robert de Barcelona,  amb Jordi Pi, coordinador de continguts de TV3; Georgina Campoy (Gina Zero en Twitch), Community Manager & PR a Linx Works; Roc Massaguer, periodista i creador de contingut en Twitch i Enric Esteban, cocreador, subdirector i direcció d'Estratègia Digital d'Eufòria. Sessió moderada per Berta Fola, CEO de Carpe Diem Comunicació.+ INFO
Internacionalització en màrqueting i comunicació: reptes i oportunitats Dijous, 31 de març de 2022, a les 9 h, en el Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107. Barcelona) Sessió moderada per Mercedes Piera, Consultora en RP i protocol i Coach a MP Public Relations Services, amb la participació de Cristina Serradell, directora de la unitat de negoci internacional de ACCIÓ; Oscar Iniesta, soci director sènior de LLYC i David Boronat, Executive President de Multiplica.+ INFO
Dones al poder! Que ha de fer una dona d'èxit per a arribar on vol Dijous, 24 de febrer de 2022 en el Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107. Barcelona) Sessió moderada per Rosa Romà, degana del Col·legi, amb la participació d'Eva Conesa, Partner & ECD de Twoelf, Helena Marzo, Directora creativa independent, Xènia Castellà, directora de The Digital Adgency, i Patricia Lujan, Fundadora School of Feminism.INFO  RESUM DE LA SESSIÓ
Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022 Dimecres, 26 de gener de 2022. Palau Robert. Sessió moderada per Mercedes Piera, consultora de RP, protocolo i coach en MP Public Relations Services, amb la participació de de Daniel Rocafort, CEO de Visyon; Eduard Amiel, Vocal del Col·legi i Managing Director en Dentsu International i Daniel Bargalló, director executiu d'Interprofit. INFO + RESUM DE LA SESSIÓ 
EDICIONS 2021
 EL METAVERS: Siguiente capítulo para internet y las empresas Jueves, 2 de diciembre de 2021, de 9 h a 10:30 h, en el Palau Robert. Con Josep Maria Ganyet, CEO de Mortensen;  Ricard Castellet, Digital Transformation Officer en Laboratorios Gebro Pharma y Miquel Castany Co-Fundador y Director Creativo en  CreatingREM, en una sesión moderada por Enric Nel·lo, vocal del Col·legi y Partner/Director creativo ejecutivo en Full Circle Karma. + info Els 10 Punts Claus en pdf Els 10 Punts Claus en video
¿LAS STARTUPS, HACEN CORRECTAMENTE SU COMUNICACIÓN?  Jueves, 11 de noviembre de 2021, de 9 h a 10:30 h vuelve de forma presencial en el Palau Robert el Mirador Indiscret. Con Quino Fernandez, director de Aticco Lab, Felipe Ojeda, CEO y Cofundador Refruting y Berta Fola, CEO Carpe Diem Comunicació, en una sesión moderada por Marc Elena, Vicedecano de Publicidad del Col·legi y Founder & CEO de Adsmurai. Los 10 puntos clave en pdf Los 10 Puntos Claves en video
LA TRANSFORMACIÓN DE LOS CIUDADANOS EN TIEMPOS DE PANDEMIA Martes 20 de julio a las 18 h. Versión onlineEn la sesión moderada por Enric Jové, CEO de McCann Worldgroup Barcelona y Chief Innovation Officer de McCann Worldgroup España, profundizaremos sobre este tema en una sesión en la que contaremos con Marc Bataller, director de comunicació Departament de la Presidència, Rosa Romà, Directora del Área de Ciudadanía, Innovación y Usuario del Servei Català de la Salut,  Ana Macpherson, periodista especialitzada en temes sanitaris La Vanguardia y Jesus Llamazares, Chief Executive Officer BeRepublic. Los 10 puntos claves  El video completo de la sesión  Nota de prensa 
MARTECH DIGITAL  Tecnología aplicada al màrqueting Miércoles 26 de mayo a las 18 hProfundizaremos en el Martech en una sesión en la que contaremos con Carlos Ortet, vocal de la Junta del Col·legi y fundador de ZOOPA, Fabio Bugalla, Founder & CEO de Marketic y Dani Ebo, Director Creativo/Arte, en una sesión moderada por Patricia González, fundadora y CEO de Sensitive CitiesInformación e inscripción en este enlace10 puntos clave en pdf El vídeo completo de la sesión Los 10 puntos clave 
ELECCIONES FC BARCELONA: COMUNICACIÓN Y ESTRATEGIA ELECTORAL EXPLICADA POR LAS TRES CANDIDATURAS Jueves, 29 de abril a las 9.30 h, online (Zoom) y  Presencial EL HUB. Con Maite Laporta, coordinadora general de la campaña "Estimem el Barça" de Joan Laporta; Arnau Grinyó, responsable de estrategia digital de la candidatura "Sí al futur" de Víctor Font, y Ramon Artigas, jefe de comunicación de la candidatura "Fidels al Barça" de Toni Freixa, en una sesión moderada por Marc Elena, CEO de Adsmurai y vicedecano del Col·legi.Más información en este enlace   El vídeo Completo de la sesión Los 10 puntos clave
MÁRKETING DEPORTIVO: PRESENTE Y FUTURO Jueves, 25-03-2021, a las 10 h en Zoom. Con Juli Guiu (FC Barcelona), Pascual Martínez (McCann TeamMates) y Miguel Ángel Martín (Real Federación Española de Tenis), moderados por Carlos Ortet (Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya). El vídeo Completo de la sesión Intervención Pascual Martínez Intervención Miguel Ángel Martín Intervención Juli Guiu Debate
LAS NUEVAS TECNOLOGÍAS APLICADAS A LA PRODUCCIÓN PUBLICITARIA Jueves, 25-02-2021, a las 10 h en el Zoom.Con Ramon Arteman, (Metropolitana de Muntatges), Roberto Fara (Ogilvy  Espanya) y Albert Soler (Mamma Team Productions), moderados por Benet Solans (Asociación de Empresas de Postproducción). Video completo de la sesión Los 10 puntos clave
TENDENCIAS EN MARKETING Y COMUNICACIÓN PARA EL 2021 Jueves, 28-01-2021, a las 10 h en Zoom Con Jordi Guix, consultor estratégico, Marc Cortés (Roca Salvatella) y Gema Requena (Nethunting), moderados por Marta Catasús (Col·legi - Brico Depot Iberia)Más información en este enlace Video completo de la sesión Los 10 puntos clave 
EDICIONS 2020
¿CUAL ES EL FUTURO DE LAS AGENCIAS? Jueves, 29-10-2020 a las 10 h en Zoom Con Gil Blancafort (Wheelzzz), Roger Sendra (Dentsu) y Pablo Sánchez (GBFoods). El video completo de la sesión
INICIATIVAS DIGITALES QUE FUNCIONAN EN TIEMPO DE COVID Con Pere Pérez (Visyon), Jorge Luna (luk hiar!) y Francesc Grau (Zonetacts). Moderados por Marta Catasús (Col·legi)  Los 10 puntos clave Dimecres, 30-09-2020
¿CÓMO HACEMOS SUBIR LA CURVA? LA VISIÓN DE LAS AGENCIAS GRANDES Con Enric Jove (McCann), Sam Júdez (DDB) y Jordi Urbea (Ogilvy). Moderados por Enric Nel·lo (Full Circle Karma) Los 10 puntos clave El video completo de la sesiónViernes, 26-06-2020
CÓMO APROVECHAR LAS MÉTRICAS DE XS PARA HACER NEGOCIO Con Marc Carrillo (Epsilon Technologies), Alexia Herms (Stradivarius) y Noelia Herrero (ISDIN), moderados por Maties Ramos (Miembro de la Comision de Expansión y Transformación Digital del Col·legi). Los 10 puntos clave El video completo de la sesión Jueves, 28-05-2020
LA COMUNICACIÓN CORPORATIVA, CLAVE EN MOMENTOS DE CRISIS  Con Georgina Rosell (LLYC), Xavier Francàs (Hospital Clínic de Barcelona) y Lali Ferrando (Turisme de Barcelona), moderados por Alba Roig (Lewis). Los 10 punto clave El video completo de la sesión Viernes, 17-04-2020
   [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies