El mirador de la comunicació i el màrqueting

Josep Espín,

El mirador de la comunicació i el màrqueting


"El Mirador de la Comunicació i el Màrqueting" és l'espai setmanal de La Vanguardia en el qual el Col·legi aporta conceptes i continguts en virtut d'un conveni de col·laboració signat amb Grupo Godó. L'objectiu és doble: Per una banda, divulgar a la societat les transformacions del món de la comunicació, la publicitat i el màrqueting, i com afecten la relació amb els consumidors. Per l'altra banda, també posar en valor la transcendència del nostre sector quant a motor de riquesa i creixement de l'economia. Els articles es publiquen els dissabtes, en paper i en digital, i durant la setmana s'amplia el contingut amb articles d'opinió. Accedeix aquí a la secció amb tots els articles i contingut digital!   Articles publicats en l'edició en paper:   23 de novembre de 2019: Pensa en gran, pensa en grup 16 de novembre de 2019: Res més que la veritat en els missatges publicitaris 9 de novembre de 2019: Gatromàrqueting, receptes per fer bullir l'èxit 26 d'octubre de 2019: Emoció i valors. La clau del màrqueting esportiu 19 d'octubre de 2019: Màrqueting d'influència , ja només val allò autèntic 5 d'octubre de 2019: La botiga, altaveu de marca en plena transformació 28 de setembre de 2019: Activisme de marca: solidaritat o rentat d'imatge? 21 de setembre de 2019: La tradició oral, l'autèntica revolució del màrqueting 14 de setembre de 2019: Comunicar en gran per als més petits 7 de setembre de 2019: Els -ings que marquen tendència en comunicació 20 de juliol de 2019: Premis imapcte, creatividad made in Catalunya 13 de juliol de 2019: Les coses clares entre l'anunciant i l'agència 6 de juliol de 2019: Quan el software ajuda i inspira les muses 29 de juny de 2019: Neuromàrqueting amb olfacte per als negocis[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies