El Màrqueting i la Comunicació té el repte d’esdevenir un sector influent a la Cambra de Comerç de Barcelona

Albert Rodriguez,

El Màrqueting i la Comunicació té el repte d’esdevenir un sector influent a la Cambra de Comerç de Barcelona


El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya juntament amb el Gremi de Publicitat,Comunicació i Màrqueting, ha celebrat aquest matí en el HUB del Màrqueting i laComunicació, un debat amb els candidats de l'epígraf Serveis/Comunicació a les Eleccions de la Cambra deComerç de Barcelona.

El debat ha estat moderat per
 Daniel Bergalló,director d'estratègia de l'agència de comunicació Interprofit i ha comptat amb laparticipació dels tres candidats: Imma Folch, fundadora i CEO de LF Channel, Enric Jové CEO de McCann i accionista de 2PlayBook i Joan Puig, editor delmitjà digital LaRepublica.cat.

Imma Folch, representant de lacandidatura Eina de País, ha destacat la necessitat de centrar els esforços dela Cambra en la protecció i promoció de l'economia en un nivell transversal,arribant tant a grans empreses, pimes i autònoms. La seva candidatura centraels seus eixos principals en sostenitat mediambientali social, digitalització, paritat, internacionalització, gestió del talent,cohesió del territori i democratització.

Per la seva banda, Enric Jové,ha posat l'èmfasi en la importància que té per la Cambra de Comerç de Barcelonai en concret per l'epígraf serveis/comunicació, tenir un representant del sector que entengui a laperfecció l'entorn del màrqueting, la publicitat i la comunicació, i queconegui les seves necessitats. Jové defensa una candidatura allunyada de lapolítica i amb una clara intenció d'internacionalitzar la Cambra. "Atreureel millor talent a Barcelona pel nostre sector és una prioritat i això no es famirant a Madrid, sinó a tot el món".



Joan Puig, candidat d'Eina de País, en contraposició a Jové, ha defensatque la política és necessària perarribar a acords que beneficiïn al sector i continuar amb la línia de treballposada en marxa a la Cambra els últims quatre anys. Puig també ha defensat ladescentralització de la ciutat de Barcelona incloent tota la demarcació de la provincia.

Un moment destacat del debat ha sigut quan el moderador ha preguntat sobre laparticipació i com les diferents candidatures pretenen incentivar-la. Tots hanreconegut que aquest és un dels reptes més importants que té la Cambra. Lacandidatura Eina de País, ha explicat que estan assistint als diferents actes onels están convidant arreu de Barcelona, i per la seva part, Enric Jové, els ha convidat a organitzar tants debats comdesitgin, sempre segons indiqui el reglament de la Cambra.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies