EL HUB

Josep Espín,

EL HUB


EL HUB

El HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya és el lloc que reuneix l’ecosistema del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques, amb els objectius de compartir projectes, generar sinergies i crear oportunitats de negoci. El HUB és un espai de networking, d’activitat, de col·laboració i de coworking de les empreses, professionals i col·lectius que tingui activitat en el nostre sector. El HUB està obert a marques, agències de màrqueting digital, agències de publicitat, agències de comunicació, agències de relacions públiques, agències de mitjans, mitjans de comunicació, startups, proveïdors de tecnologia, productores, estudis de disseny, col·lectius empresarials i de professionals... El HUB ha de permetre fer sector, impulsar l’economia catalana, i posicionar Catalunya com a referent internacional en màrqueting i comunicació. El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya i Aticco Ecosystem uneixen esforços per crear aquest espai on professionals, la creativitat i talent conviuen, cooperen, es fusionen.

FACILITIES

Fem sector: és l’espai d’activitat i coneixement per crear sinergies, compartir projectes i generar oportunitats de negoci. És una iniciativa per impulsar el sector, per posar en valor la importància del nostre negoci, i per treballar col·lectivament per posicionar Catalunya com a referent internacional. Fem comunitat: El HUB no és un coworking, és un HUB. Un espai on els professionals i empreses del màrqueting i la comunicació a Catalunya trobaran les eines i facilitats per potenciar i posar en valor la seva feina, a més d’espais de treball on desenvolupar l’activitat professional en les millors condicions. Comoditat i serveis: Una forma de treballar còmode. Amb més de 5.500 m2 amb espais de treball diàfans, amplis, lluminosos i amb tots els serveis que necessites: llocs de treball fixos i flexibles, despatxos privats, sales de reunions i formacions, sala d’actes per presentacions i workshops, sala de gravacions, àmplia terrassa exterior, zona d’entreteniment, espai menjador, àmplia terrassa per reunions, descans i esdeveniments, i zona office. Despreocupa’t: ocupa’t de la teva activitat principal. Oblidat de les despeses fixes i d’infraestructura que sempre estan presents en tots els negocis, o d’estar pendent d’horaris d’obertura o connexions a internet. Dinamisme:  El HUB és punt de trobada amb vida pròpia. Un espai viu on els seus membres poden ser part integral dels continguts que s’ofereixen: des de conferències, presentacions d’estudis i projectes, formacions, i qualsevol oferta alternativa que encaixi amb l’esperit d’aquesta iniciativa. Seguretat: El HUB és un espai segur que compleix amb les mesures de seguretat que la situació de la Covid-19 ens imposa. Addicionalment, l’espai ofereix les facilitats de connexió a Internet necessàries per poder realitzar les seves activitats tant en format presencial com online. Flexibilitat: busca el preu i les condicions que més s’adaptin a les teves necessitats. Ets un professional que no necessita taula fixa, però vols gaudir de l’oferta de continguts? Ho tens! Prefereixes un despatx amb privacitat per al teu equip? Ho tens! Alguna altra necessitat diferent? La tenim!   El HUB està fet per fomentar el talent, la creativitat i la innovació com a senyals d’identitat del sector a Catalunya. Per això ofereix moltes opcions i comoditats per poder desenvolupar la feina en perfectes condicions. El HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ofereix:
  • Més de 6.000 m2 amb espais diàfans, amplis i lluminosos.
  • Llocs de treball fixos i flexibles.
  • Despatxos privats.
  • Sales de reunions i de formacions.
  • Sala d’actes per presentacions i workshops.
  • Sala de gravacions d’àudio.
  • Àmplia terrassa exterior de més de 600 m2, per esdeveniments, reunions i descans.
  • Zona d’entreteniment.
  • Zona office.

PLANS

  • MEMBRE CLUB: per als nòmades, amb accés a zones comunes de treball, conferències, formacions, entreteniment i descans.
  • MEMBRE FIX: accés a una taula de treball fixa, amb accés als serveis de la zona coworking. Els membres Fixe també seran considerats Membres Club sense cap cost addicional, per tant tindran llibertat de moviments en zones comunes de treball, conferències, formacions, entreteniment i descans.
  • MEMBRE DESPATX: per als més independents que volen un espai de treball privat, amb accés als serveis de la zona coworking. Els Membres Despatx també seran considerats Membres Club sense cap cost addicional, per tant tindran llibertat de moviments en zones comunes de treball, conferències, formacions, entreteniment i descans.

Descomptes permanents: del 10-20% per a membres del Col·legi

preus-i-descomptes

OPCIONS MULTIUSER

El lloc de treball multiuser és aquell que es pot compartir entre dues persones, però aquestes no poden fer-la servir al mateix temps. Les opcions Multiuser s’ofereixen per les quotes Fix i Despatx. Preus Multiuser: QUOTA FIX (Import per usuari)
  • Preu membres Col·legi: 178,05 € (A partir d'octubre 2021)
  • Preu no membres Col·legi: 194,50 € (A partir d'octubre 2021)
Preus Multiuser: QUOTA DESPATX (Import per usuari)
  • Preu membres Col·legi: 191,55 € (A partir d'octubre 2021)
  • Preu no membres Col·legi: 209,50 € (A partir d'octubre 2021)

ESTALVIA DINERS COM A MEMBRE DEL HUB FENT LA TEVA EMPRESA PARTNER CORPORATIU DEL COL·LEGI. EXEMPLES D’ESTALVI EN LES QUOTES FIX I DESPATX SEGONS L’OCUPACIÓ

preusfix_partners
 preusdespatx_partners

FES-TE HUBER  

Catalunya sempre ha estat terra de talent, creativitat, innovació i emprenedoria. Un referent històric a escala internacional en màrqueting i comunicació. El HUB neix amb l’objectiu d’impulsar i engrescar el sector en benefici de tots els professionals i empreses que s’hi dediquen. Volem potenciar el lideratge de Catalunya i generar oportunitats de negoci. TU POTS FORMAR PART D’AQUESTA MISSIÓ! Siguis professional o empresa, pots posar el teu gra de sorra i aprofitar les avantatges que ofereix aquest projecte.   Si estàs interessat en rebre informació o visitar EL HUB, contacta amb nosaltres i ens coneixem: Tel. 93 451 30 69 – 639 445 039    
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies