Visita al Museu del Disseny de Barcelona

Josep Espín,

Visita al Museu del Disseny de Barcelona


El Col·legi va visitar el Museu del Disseny de Barcelona i el seu Centre de Documentació, on fa poc que s'han incorporat a la seva biblioteca els arxius i documents de publicitat, comunicació i relacions públiques del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

La visita es va dividir en diferents etapes: primer la Directora del Museu, Pilar Vélez, i el Degà del Col·legi, Ton del Pozo van introduir la visita amb un breu parlament i van agrair la seva presència als assistents a la trobada.

A part de la introducció al Centre de Documentació per part d'Albert Díaz explicant els serveis que proporciona i les col·leccions que el formen, es va visitar una sala més restringida on s’emmagatzemen els documents i llibres més delicats amb unes condicions òptimes per la seva conservació. Allí van mostrar etiquetes de productes i esbossos originals de publicitat.

Finalment es va procedir a veure l’exposició “El disseny gràfic: d’ofici a professió”, un conjunt de peces formades per cartells, packaging, etiquetes, portades de llibres, etc., que mostraven l’evolució de la tècnica i l’estil del disseny gràfic des del 1940 al 1980.

collage

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies