El Col·legi Busca persona en pràctiques al Departament de Comunicació

Josep Espín,

El Col·legi Busca persona en pràctiques al Departament de Comunicació


Urgeix estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques per a fer les pràctiques al Col·legi  Al Col·legi estem buscant un estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques que vulgui col·laborar amb nosaltres.

S'ofereix

  • Col·laborar amb la Institució que aglutina als professionals de la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya.
  • Tutoria per part de membres de la Junta de Govern, sòlids professionals del nostre sector.
  • Participar i treballar en l'organització dels actes que du a terme el Col·legi.
  • Conveni de formació de pràctiques acadèmiques amb la Universitat corresponent.

Tasques a realitzar

  • Redacció i actualització continguts web.
  • Redacció i edició newsletter i comunicats col·legiats.
  • Gestió xarxes socials.
  • Suport en l'organització d'esdeveniments.
  • Disseny de peces publicitàries.
  • Altres tasques de suport a la junta, als departaments del Col·legi i gestió de base de dades.
Requisits
  • Domini de català i castellà escrit.
  • Coneixement d'office a nivell d'usuari.
  • Coneixements de Photoshop, Wordpress i altres programes de disseny i edició de video.
Les pràctiques es realitzaran en horari de matí i són remunerades. Per a poder participar en el procés de selecció cal enviar el CV a jespin@colpublirp.com indicant la referència "pràctiques Col·legi". 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies