Ecosistema start-up

Josep Espín,

Ecosistema start-up


El pròxim dijous 23 de febrer torna El Mirador Indiscret: la comunicació i el màrketing del futur sense embuts, a les 9.00h al Palau Robert de Barcelona. Aquesta nova sessió porta com a títol Ecosistema start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI.  En aquest segon esmorzar, donarem una mirada general al fenomen start-up, coneixerem per què ha esdevingut aquest nou model econòmic, quins són els seus fonaments i com desenvolupen estratègies de Marketing diferenciades i parlarem del cas d’una start-up catalana que revolucionarà el mercat audiovisual amb el seu agregador i com afronta la seva internacionalització. Per això, comptarem amb tres ponents amb una gran experiència davant del món start-up: Francesc Grau, CEO de Zonetacts, Micky Ribera, soci co-fundador i CEO de BeAgency i Oriol Solé, CEO  de Tviso. Inscriu-te AQUÍ! Francesc Grau (@FGrau) Especialista en comunicació digital, i CEO de Zonetacts. Compta amb una experiència de més 12 anys ajudant a persones i marques a aconseguir els seus objectius a través d’internet. És professor de Social Networks al Programa Executive MBA de UOC Business School. Ha estat autor de diferents articles publicats en revistes internacionals sobre matèries TIC, i també autor del llibre “Twitter En una semana” d’Editorial Gestión 2000 (Grup Planeta). Ara dirigeix Zonetacts, un servei de missatgeria efímera geolocalitzada que permet parlar amb qui tens a la vora, sense haver de conèixer les dades personals dels interlocutors. A més, les converses desapareixen un cop finalitzades sense deixar empremta digital enlloc.   Micky Ribera (@mickyribera) fotomicky_mailSoci co-Fundador i CEO de BeAgency® [2017] Publicitat Omnicanal especialitzada en #BrandFormance. Del grup BeRepublic. Es defineix com aprenent de: #Publicista #Periodista #Comunicador i #triatleta. #Emprendedor. Periodista format a les agències Efe i Reuters i al Diari de Barcelona. Com comunicador ha treballat a Equipo Singular, Media Planning i Globally Com emprenedor va ser Co-founder: en el caravan hotel FridayNomadHotel.me, i del catering MasFood . Co-founder del hotel Kilombovillas.com. Co-founder de la App "In Shape Mom's" (Mejor App de Salud en 2013 AppCircus). És Mentor a Conector.com i professor del Master Publicitat IED. Membre del Barcelona Global y de Barcelona Tech City. És membre del Col•legi des de l’any 2001.   Oriol Solé (@oriol_sole) oriolsole_mailLlicenciat en periodisme. CEO de Tviso, guia personalitzada que agrega tota la oferta de Video on demand de videoclubs online i televisions tradicionals per veure-ho tot des d’un sol lloc. Ha participat en diferents projectes empresarials. Partner en Food2u, Tinybooks i Series.ly. Va ser fundador del web patatabrava.com, la xarxa social de referència dels universitaris   Inscriu-te AQUÍ!  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies