E-Games: Un gran volum d'audiència per explotar

Josep Espín,

E-Games: Un gran volum d'audiència per explotar


El Mirador Indiscret amb el Tech Spirit Barcelona  E-Games: Un gran volumen d' audiència per explotar Dijous, 27 de febrer de 2020 a les 9.00 h Check-in assistents a partir de les 8.30 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)    

Quan pensem en l’esport sempre ens venen al cap activitats que requereixen un esforç físic important, i majoritàriament aquestes son a l’aire lliure. Però des de fa uns anys podem competir en un esport col·lectiu sense la necessitat de sortir de casa gràcies als Games.

Aquesta modalitat de competició, coneguda popularment com a competicions de videojocs o Sports, son concursos estructurats a través d’equips que competeixen en diferents lligues en relació al tipus de joc en el qual competeixen. Fa relativament pocs anys, aquesta forma d’entreteniment s’han portat a l’àmbit professional, considerant als jugadors com a esportistes d’elit i retransmetent les partides a nivell mundial.

El gaming competitiu forma part d’una tendència molt més amplia de la industria del entreteniment, que permet gaudir dels videojocs de forma col·lectiva i social. A més, tant l’audiència com l’impacte econòmic d’aquest tipus de competicions s’incrementa en gran mesura any rere any.

Quines són les lligues que existeixen? Quin volum de negoci i d'audiència mouen? Quin és el perfil d'aquesta audiència? Quines possibilitats de vinculació existeixen per a les marques i casos d'èxit?

El pròxim 27 de febrer tractarem aquestes qüestions en una sessió moderada per Marta Catasús, consultora de màrqueting digital  i amb la que comptarem amb tres professionals experts en la matèria: Oscar Soriano, Co-Founder de l'agència Play The Game, Victor Casanovas, Digital Strategist & eGames a l'agència SevenMila i Marc Vilaregut, Manager en Màrqueting Digital a Adam Foods.

oscarsoriano-rodona

Oscar Soriano, Co-founder de l'agència Play de Game

Oscar Soriano és un professional llicenciat en Administració i direcció d’empreses per la Universitat Autònoma de Barcelona, a més de tenir un postgrau en comunicació per ESADE Business School. A més, ha treballat com a professor en diferents universitats, i actualment és professor associat a ESADE.

Té una àmplia experiència en àrees de Màrqueting i emprenedoria, i ha portat a terme varis projectes propis com la creació de la agència Play The Game, una consultora especialitzada en eSports i gaming, i la agència LA LÍNEA, una agència especialitzada en Màrqueting no tradicional.

Ha estat mentor en les empreses Cooperstown i TrukerWall, assessor de vendes i Màrqueting a Clex, Inc., director de comptes a Strike – Factoria de idees, director de la start-up Exclusive tourist i responsable de publicitat i patrocini a l’empresa GAES, a més d’haver participat en un projecte de Horeca com a investigador de mercats.

Victor Casanovas, Digital Strategist & eSports a SevenMila

Victor Casanovas es va llicenciar en Comunicació Audiovisual, Periodisme i comunicació a la Universitat Internacional de Catalunya, i va seguir els seus estudis en aquest sector realitzant un màster en Digital Media Management a Hyper Island y un curs sobre Comunicació Audiovisual per a Youtube a la Youtube Creators Academy.

Va iniciar la seva trajectòria professional a l’empresa Seven Marketing com a assistent de comunicació i mitjans. Més tard, es va incorporar com a Content Manager a Hachepunto, compaginant aquesta feina amb la de Seven Marketing, on el van ascendir a Digital Strategy and Communications Manager. A més, l’any 2015 es va incorporar a l’empresa Prime Time Sport com a Digital Project Manager.

Actualment en Victor és director d' Origen BCN, a més de Fundador i part del Consell d’administració de l’Associació de Clubs d’Esports i Digital Strategist & eSports a SevenMila.

Marc Vilaregut, Manager en Márqketing digital a Adam Foods

Marc Vilaregut és un professional de la comunicació especialitzat en l'àmbit digital. Va estudiar ciències aplicades a la producció digital i comunicació audiovisual a la Miami Dade College, i més tard va completar els seus estudis cursant un màster en Internet Bussines a la ISDI.

La seva carrera professional la va iniciar com a locutor i tècnic de ràdio a Ràdio Platja d'Aro. Més tard, es va traslladar a Miami (Estats Units), on va treballar com a col·laborador en programes de ràdio i televisió parlant d'actualitat i política europea. L'any 2013 va decidir tornar a Barcelona fundant Paket.Cat, una agència de Marketing Digital de la qual va ser director general. També va arribar a ser director de projecte i campanyes de màrqueting online a NetSense. Actualment des de fa un any treballa com a Manager en Màrqueting digital a la companyia Adam Foods (Cuétara, Artiach, La Piara, Panrico, Granja San Francisco...)

Com ell mateix descriu, va descobrir que la seva principal motivació eren les campanyes digitals; és un gran admirador d'internet i la seva sinergia amb el Big Data, ja que són eines que permeten moltes formes creatives, realitzar campanyes personalitzades i crear nous models de negoci.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies