#DinarsTendencia amb Ramon Rovira


26 de novembre de 2015 

14 hores

Restaurant El Principal (Provença, 286-288)

Ramon Rovira, sotsdirector general de Comunicació i Relacions Institucionals del Banc Sabadell, ens parlarà, properament, sobre les tendències actuals de la comunicació en el sector financer.

Ramon Rovira Nascut a Sils, Girona, i llicenciat en Ciències de la Informació a la UAB, Ramón Rovira té una amplia experiència professional en el món de la comunicació. Va iniciar la seva trajectòria professional al diari El Punt i va treballar a Catalunya Ràdio i Televisió Espanyola.

El 1988 va iniciar-se a TV3 com a delegat a la demarcació de Girona i presentador dels primers Telenotícies Comarques de Girona. Posteriorment, va ser el corresponsal a Washington DC i Director dels Informatius de la cadena. També va ser el Director del programa de debat Ágora del Canal 33. Des del 2010 és Sotsdirector General de Comunicació i Relacions Institucionals de Banc Sabadell.

Inscripcions 
Preu tiquet dinar: 30 euros Per formalitzar la inscripció és necessari omplir el següent formulari i fer transferència bancària a: ES42-0081-0193-8100-0119-0020. Places limitades. Rigorós ordre d’inscripció.

Sobre els #DinarsTendencia És l'activitat organitzada pel Col·legi que ens dóna l’oportunitat de dinar amb una personalitat rellevant per escoltar de primera mà la seva visió sobre diferents temes de l’actualitat.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies