#DinarsTendència amb Quique Hernández

Josep Espín,

#DinarsTendència amb Quique Hernández


Dilluns, 26 de novembre, a les 14h. (Es prega puntualitat)

Hotel Astòria (Carrer París, 203)

El pròxim dia 26 de novembre tindrem la oportunitat de menjar amb Quique Hernández, cap de marca i estratègia comercial de PepsiCo pel Sud-oest d'Europa, ens parlarà de com fer créixer marques locals i internacionals.   Quique Hernández

Executiu internacional sènior. Actualment és Cap de Marca i Estratègia Comercial de PepsiCo pel Sud-oest d'Europa. Responsable de definir i executar l'estratègia de creixement a curt i llarg termini per a Snacks, Begudes i Nutrició (Alvalle, Quaker) per a Espanya, Portugal i Itàlia.

Fins a finals de 2015 va ser director general del Sud-oest d’Europa de PepsiCo Foods. Responsable de la definició de l'estratègia de la cartera d'Aliments i del lliurament de resultats d'Iberia. Fins a finals de 2008, Anchor Bottlers GM per a begudes PepsiCo a Europa. Responsable de la definició de l'estratègia empresarial i dels resultats consolidats de vuit mercats clau a Europa, inclosos Rússia, Polònia i Espanya. Anterior rol com a director general de Frito Lay  a Portugal. Àmplia experiència comercial en rol de vendes i màrqueting en negocis de béns de consum tant a Espanya com a Europa des de 1988. És Llicenciat en Ciències Empresarials i MBA per ESADE. Pepsico és lider al mercat amb marques com: Matutano, Lay's, Alvalle, Aquafina, Pepsi, Kas, Radical, Tropicana, Bitter Kas, Lipton Ice Tea, Gatorade, Tropicana, Sunbites, 7-up, Blue Tonic, entre d'altres.   Inscripcions Preu tiquet dinar: Col·legiats 30 € / No col·legiats 40 € Per formalitzar l'inscripció és necessari omplir el següent formulari i fer transferència bancària a: ES42-0081-0193-8100-0119-0020. Places limitades. Rigorós ordre d'inscripció.   Sobre els #DinarsTendència És l’activitat organitzada pel Col·legi que ens dóna l’oportunitat de dinar amb una personalitat rellevant per escoltar de primera mà la seva visió sobre diferents temes de l’actualitat.        [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies