#DinarsTendencia amb Elpidio José Silva

Josep Espín,

#DinarsTendencia amb Elpidio José Silva


#DinarsTendencia amb Elpidio José Silva, Magistrat excedent Dimecres, 26 de novembre de 2014 a les 14.00 h.  (Es prega puntualitat)
Restaurant El Principal (Provença, 286-288) En aquesta ocasió ens acompanyarà Elpidio José Silva, Magistrat-Jutge que va guanyar molta notorietat per la instrucció del Cas Blesa. Durant el dinar ens parlarà sobre la llibertat d'informació, la transparència i els mitjans de comunicació.
Elpidio José Silva Nascut a Granada, es va llicenciar en Dret per la Universitat de Sevilla, va ser el número u de la seva promoció en l'especialitat de Dret Públic. Va obtenir el Premi Extraordinari de Llicenciatura i es va doctorar en Dret cum laude.
Amb una llarga experiència en la Magistratura de gairebé 30 anys, Silva ha estat Magistrat-Jutge d'instrucció a l'Audiència de Madrid, on va adquirir gran notorietat per la instrucció del Cas Blesa. Silva va decretar presó sense fiança per a Miguel Blesa, per la seva gestió en la compra del City National Bank de Florida.Actualment, és soci director de Elpidio Silva Advocats, president de la Red Europea contra la corrupción, magistrat excedent i advocat en exercici del IIustre Colegio de Abogados de Madrid. És autor del llibre "La justicia desahuciada. España no es país para jueces" d'Editorial Planeta. A més, és comentarista de temes judicials, jurídics, econòmics i d'actualitat social en diferents mitjans de comunicació.
Inscripcions 
Preu tiquet dinar: 30 euros Per formalitzar la inscripció és necessari omplir el següent formulari Activitat exclusiva per membres del Col·legi

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies