Despatx professional de relacions públiques busca persona en pràctiques

Josep Espín,

Despatx professional de relacions públiques busca persona en pràctiques


Urgeix estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques per a fer pràctiques a MP Public Relations Services:  CODI HK Despatx professional especialitzat en Relacions Públiques, i Protocol busca estudiant per donar suport al seu client HakunaBcn Ofereix
  • Col·laborar amb despatx professional especialitzat en Relacions Públiques i Protocol
  • Participar i estar molt a prop de les activitats i decisions del despatx (equip petit)
  • Tutoria per part de la fundadora i màxima responsable del despatx
  • Formar part de l’equip de treball d’una marca jove de disseny i solidària (client del despatx).
  • Viure de prop la creació i impuls de la marca (client del despatx), sent la persona de suport per tota l’activitat de Comunicació, Relacions Públiques i Marketing de la marca
  • Assistència a reunions amb el client
  • Conveni de formació de pràctiques acadèmiques amb la Universitat corresponent.
Activitat primària  ·         Suport en el creixement de la jove marca solidària d’aquarel.la emocional HakunaBcn ·         Suport en el pla de comunicació de la marca en el llançament d’un nou mètode terapèutic ·         Assistència a esdeveniments propis o aliens de la marca Tasques a realitzar
  • Redacció textos per premsa, comercial, màrqueting, món decoració, món social, creatiu/artístic, solidari, emocional, ... per HakunaBcn
  • Cerca d’informació. Manteniment, millora i ampliació de bases de dades.
  • Planificació editorial, creació, redacció i publicació de continguts a les xarxes socials de la marca, abans, durant i després de les activitats de la marca i permanentment
  • Contacte personal, telefònic i escrit amb relacions professionals, periodistes, ... per les activitats de la marca
  • Planificació abans, durant i després dels esdeveniments d’HakunaBcn
  • Suport a la coordinació de les iniciatives de la marca el propi dia de l’esdeveniment
Requisits
  • Il·lusió i actitud molt predisposada i flexible
  • Nivell molt alt de redacció en castellà i català i oral
  • Capacitat per treballar en equip reduït
  • Capacitat d’organització del treball, cerca de solucions i seguiment de tasques fins el final
  • Implicació i interès pel projecte, més enllà de les tasques concretes a realitzar
  • Alt nivell en la qualitat de les tasques a realitzar
  • Sentit de la responsabilitat front les funcions assignades, front l’empresa, l’equip, clients, ...
  • Interès i familiaritat amb l’ús de xarxes socials (IG, LinkedIn, Twitter, Youtube, principalment)
  • Coneixement d'Office a nivell d'usuari
  • Coneixements de Photoshop, Wordpress (o similar), Mailchimp,  i altres programes de disseny gràfic i edició de vídeo i fotografia (es valoraran molt positivament)
  • Visió comercial i de màrqueting (es valorarà)
  • Interès per l’art, el disseny de producte, el món creatiu i l’àmbit solidari (es valorarà)
  • Coneixement d’anglès (es valorarà)
Altre informació important  
  • Les pràctiques es realitzaran en 4 dies a la setmana (dilluns-dijous), 4 h/dia, l’horari es decidirà en funció del candidat seleccionat. (S’escoltaran altres propostes d’horari).
  • Incorporació immediata
  • Les pràctiques seran remunerades amb una ajuda de 120€ i cotització a la Seguretat Social
  • Empresa situada a Barcelona (Barri Eixample: Carrer València/Casanova i barri Gràcia: Via Augusta-Trav. de Gràcia)
  Per a poder participar en el procés de selecció cal enviar el CV a mp@mercedespiera.com indicant a l’Assumpte del correu la referència "NOM COGNOM pràctiques - CODI HK  Consulteu webs: www.mercedespiera.com,  www.guiasingular.com,  www.hakunaBcn.com Consulteu Instagram: @HakunaBcn[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies