Despatx professional de relacions públiques busca persona en pràctiques

Josep Espín,

Despatx professional de relacions públiques busca persona en pràctiques


Urgeix estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques per a fer pràctiques a MP Public Relations Services:  CODI HK Despatx professional especialitzat en Relacions Públiques, i Protocol busca estudiant per donar suport al seu client HakunaBcn Ofereix
  • Col·laborar amb despatx professional especialitzat en Relacions Públiques i Protocol
  • Participar i estar molt a prop de les activitats i decisions del despatx (equip petit)
  • Tutoria per part de la fundadora i màxima responsable del despatx
  • Formar part de l’equip de treball d’una marca jove de disseny i solidària (client del despatx).
  • Viure de prop la creació i impuls de la marca (client del despatx), sent la persona de suport per tota l’activitat de Comunicació, Relacions Públiques i Marketing de la marca
  • Assistència a reunions amb el client
  • Conveni de formació de pràctiques acadèmiques amb la Universitat corresponent.
Activitat primària  ·         Suport en el creixement de la jove marca solidària d’aquarel.la emocional HakunaBcn ·         Suport en el pla de comunicació de la marca en el llançament d’un nou mètode terapèutic ·         Assistència a esdeveniments propis o aliens de la marca Tasques a realitzar
  • Redacció textos per premsa, comercial, màrqueting, món decoració, món social, creatiu/artístic, solidari, emocional, ... per HakunaBcn
  • Cerca d’informació. Manteniment, millora i ampliació de bases de dades.
  • Planificació editorial, creació, redacció i publicació de continguts a les xarxes socials de la marca, abans, durant i després de les activitats de la marca i permanentment
  • Contacte personal, telefònic i escrit amb relacions professionals, periodistes, ... per les activitats de la marca
  • Planificació abans, durant i després dels esdeveniments d’HakunaBcn
  • Suport a la coordinació de les iniciatives de la marca el propi dia de l’esdeveniment
Requisits
  • Il·lusió i actitud molt predisposada i flexible
  • Nivell molt alt de redacció en castellà i català i oral
  • Capacitat per treballar en equip reduït
  • Capacitat d’organització del treball, cerca de solucions i seguiment de tasques fins el final
  • Implicació i interès pel projecte, més enllà de les tasques concretes a realitzar
  • Alt nivell en la qualitat de les tasques a realitzar
  • Sentit de la responsabilitat front les funcions assignades, front l’empresa, l’equip, clients, ...
  • Interès i familiaritat amb l’ús de xarxes socials (IG, LinkedIn, Twitter, Youtube, principalment)
  • Coneixement d'Office a nivell d'usuari
  • Coneixements de Photoshop, Wordpress (o similar), Mailchimp,  i altres programes de disseny gràfic i edició de vídeo i fotografia (es valoraran molt positivament)
  • Visió comercial i de màrqueting (es valorarà)
  • Interès per l’art, el disseny de producte, el món creatiu i l’àmbit solidari (es valorarà)
  • Coneixement d’anglès (es valorarà)
Altre informació important  
  • Les pràctiques es realitzaran en 4 dies a la setmana (dilluns-dijous), 4 h/dia, l’horari es decidirà en funció del candidat seleccionat. (S’escoltaran altres propostes d’horari).
  • Incorporació immediata
  • Les pràctiques seran remunerades amb una ajuda de 120€ i cotització a la Seguretat Social
  • Empresa situada a Barcelona (Barri Eixample: Carrer València/Casanova i barri Gràcia: Via Augusta-Trav. de Gràcia)
  Per a poder participar en el procés de selecció cal enviar el CV a mp@mercedespiera.com indicant a l’Assumpte del correu la referència "NOM COGNOM pràctiques - CODI HK  Consulteu webs: www.mercedespiera.com,  www.guiasingular.com,  www.hakunaBcn.com Consulteu Instagram: @HakunaBcn[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies