Curs d'oratòria "Com parlar en públic"

Josep Espín,

Curs d'oratòria "Com parlar en públic"


Curs d'oratòria "Com parlar en públic" 27 i 29  d'octubre de 2014, de 16 a 20 hores Seu del Col·legi (València, 227, 1r 1a) Impartit pel Sr. Juan Ignacio Barenys Preu per a membres del Col·legi: 100 euros No membres del Col·legi: 150 euros És molt freqüent la creença que parlar en públic és un do amb el qual algunes persones tenen la sort de néixer i a unes altres, per contra, els és negat. No és cert. Un do és una aptitud natural, d'origen genètic, històric o cultural, que difícilment pot ser molt millorat des del naixement. A parlar en públic s'aprèn i, amb el correcte entrenament, la soltesa, la dicció, la posició corporal i el to de veu milloren notable i ràpidament. Existeixen professions en les quals parlar en públic (enfront d'un auditori, en una reunió comercial, en una presentació…) és molt freqüent. Fer-ho amb seguretat és un avantatge competitiu molt apreciable. En la Publicitat això és molt notori, especialment per als Directius i els Executius de Comptes. En aquest seminari es combinen els consells teòrics amb la pràctica per aconseguir una adequada competència oratòria, estructurant correctament els discursos, millorant l'eloqüència i vencent o convivint amb la por escènica. Curs ofert per l'Associació Empresarial de Publicitat. Per informació i reserves contactar amb laura@associaciopublicitat.com Juan Ignacio Barenys Director general d'Odati i Eskpe Consulting Professor d'Habilitats Directives a La Salle BCN Imparteix seminaris a Odati. Consulta el seu perfil a Linkedin

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies