Curs d’escriptura: Carta, Correu electrònic i Xarxes socials

Josep Espín,

Curs d’escriptura: Carta, Correu electrònic i Xarxes socials


9, 11, 16 i 18 de març de 2015 - De 18.00 a 20.00 hores   Seu del Col·legi (València, 227, 1r 1a) Preu per a membres del Col·legi: 145 euros No membres del Col·legi: 185 euros 
 
Vols aprendre a redactar de forma efectiva en diferents suports?
El Centre de Normalització Lingüística de Barcelona, l'Associació Empresarial de Publicitat i el Col·legi et conviden a inscriure’t i a participar a un nou curs que t’ensenyarà a redactar de manera efectiva una carta formal, un correu electrònic o tot allò que es publica en una xarxa social.Els correus electrònics, les cartes i les xarxes socials representen una part fonamental de la comunicació que té una empresa al seu dia a dia amb les seves relacions internes i externes. Per aquest motiu, es molt important treballar tots aquells aspectes que son claus per realitzar escrits efectius en els diferents suports esmentats. Al curs d’escriptura “Carta, Correu electrònic i Xarxes socials”, treballarem continguts primordials com l’estructura d’una carta i correu electrònic, el format dels textos en les xarxes socials més habituals, els diferents tractaments segons el suport, corregirem els errors més freqüents i realitzarem casos pràctics per a una millor comprensió. Al finalitzar el curs s’entregarà un certificat expedit pel Centre de Normalització Lingüística de Barcelona. L'empresa es pot bonificar l’import del curs a través de la Fundación Tripartita. Pregunta'ns i t'informarem. Per inscriure't omple aquest formulari, data límit el 26 de febrer de 2015.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies