La creativitat transforma les marques

Josep Espín,

La creativitat transforma les marques


La creativitat és el que realment transforma les marques

  Barcelona, 21 de febrer de 2022. Avui el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya hem celebrat una nova sessió de La Torradora, en aquesta ocasió hem tingut com a convidats directius de les agències de publicitat i comunicació. Hem comptat amb la participació de Miquel Martret, financial de Tree House; Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Raul Gassol, CEO i fundador d’Areyoutalkingtome; Xavier Folguera, director d’Advertis; Sam Júdez, Managing Director DDB Spain; Paul Fleming, founder & president de Barcelona Virtual; Laura Herrero, directora de comunicació de Barcelona Virtual; Ana Moragues, directora de comptes a Sidecar SGM; Jordi Urbea, Senior Vice President Ogilvy Spain & CEO Ogilvy Barcelona; Antonio Traugott, director general del Col·legi en una sessió moderada per Sergi Nebot, director de la Revista Control a Catalunya. La sessió s’ha iniciat amb una ronda d’intervencions per copsar en quin moment estem ara i què ha suposat la pandèmia per a les agències. Tots han estat d’acord en que han estat dos anys d’incertesa on les marques han seguit una tendència més conservadora en les accions a dur a terme. Tot i la situació, s’ha destacat la capacitat de transformació davant la necessitat de buscar altres vies i iniciatives que avui encara continuen vigents. D’altra banda, la pandèmia ha posat en valor l’equip de management, la figura dels sèniors, i alhora el coneixement tecnològic dels més joves. També, i en clau de futur immediat, les agències han mostrat un cert optimisme per l’any 2022, constatant l’inici positiu de l’any i veient les oportunitats que es presenten tenint en compte la necessitat d’adaptació i coneixement que tenen les marques. Una de les principals conclusions a la que s’ha arribat és la necessitat de reafirmar la creativitat com a valor més important a l’hora de transformar les empreses. Durant el temps de pandèmia s’han vist poques idees que realment hagin estat trencadores, i això és degut a la virtualitat. La creativitat necessita de la presencialitat dels equips per treure el màxim potencial. Per acabar s’ha parlat de la tecnologia i els canvis innovadors que ens porten a noves formes de comunicar. Tecnologia i creativitat es complementen. Les noves tecnologies són impulsores de la creativitat, i la creativitat ha de fer servir la tecnologia.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies