NOU SERVEI: Consultes legals gratuïtes

Josep Espín,

NOU SERVEI: Consultes legals gratuïtes


TECNOLAWYER

NOU SERVEI CONSULTES LEGALS GRATUÏTES PER A MEMBRES DEL COL·LEGI I PARTNERS CORPORATIUS

Consulta aquí la descripció del servei

Fes la teva consulta aquí

Hem arribat a un acord amb el despatx d'advocats especialitzats en dret digital, Tecnolawyer que et permetrà fer consultes jurídiques ràpides i gratuïtes sobre una campanya de publicitat o màrqueting digital, protecció de dades, propietat intel·lectual, reputació online, e-commerce, dret mercantil, civil o del treball.  Quantes vegades has necessitat fer una consulta jurídica ràpida i no has tingut aquest servei a mà, o si l'has tingut, el procés ha estat lent i poc pràctic. Per solucionar aquesta necessitat, el Col·legi ha signat un Conveni de col·laboració amb Tecnolawyer, Consultoria especialitzada en Dret Digital. Així, posem en marxa el Servei de Consultes Jurídiques Exprés per  donar una primera resposta ràpida als membres del Col·legi, fonamentada i tan completa com sigui possible, dins el marc d’una consulta àgil i pràctica. Per aquestes consultes ràpides, el Servei serà gratuït. Si la consulta és més complexa, el Servei tindrà un descompte important sobre honoraris i un tracte preferencial.   Presentació del SERVEI
  • TECNOLAWYER, consultoria especialitzada en dret digital, prestarà serveis de consultoria i assessorament en dret digital i temes jurídics dins del marc de la comunicació, publicitat, relacions públiques i màrqueting.
  • El Servei de Consultes Jurídiques pretén donar una primera resposta ràpida al Col·legiat, dins el marc d’una consulta àgil i pràctica.
  • Es tracta de donar una primera orientació sobre el tema en qüestió, a partir de la qual l’usuari pugui prendre decisions.
  • Si la resposta és complexa (requereix fer gestions, estudiar documentació, redactar texts legals, etc.) es farà una Proposta de Servei Addicional valorada, que tindrà una important reducció d’honoraris i un tracte preferencial.
  • Les àrees de consulta seran dos:
    • Dret Digital: Protecció de dades, Seguretat de la Informació, Propietat Intel·lectual, eCommerce, Reputació Digital, Publicitat i Màrqueting digital, Dret Penal Informàtic i Perícia Judicial Tecnològica.
    • Consultoria Legal: Dret Mercantil, Civil, Laboral i Seguretat Social.
 

Consulta aquí la descripció del servei

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies