Complot, Escola de Creatius

Josep Espín,

Complot, Escola de Creatius


Complot és l'escola de creatius feta per creatius.

És una de les escoles d'especialització en creativitat i comunicació digital més important d'Iberoamèrica. Va ser fundada l'any 2005 per Dan Peisajovich i Yvonne Gindre, dos directors creatius argentins.

La seva metodologia consisteix a identificar problemes del món real i buscar noves formes de resoldre'ls, explorant vies innovadores a través de l'ús de la creativitat i la tecnologia.

No treballen amb teoria de llibres, sinó amb l'experiència real de professionals actius del sector, que a través d'un aprenentatge experiencial basat en l'acció, l'anàlisi, la reflexió i les conclusions potenciades pel treball en equip, supervisaran els treballs dels alumnes per donar forma al portfoli creatiu amb el qual demostraran tot el seu talent i capacitat de treball.

L'escola organitza periòdicament master classes, videoconferències i xerrades gratuïtes a càrrec dels millors referents creatius d'Espanya i Llatinoamèrica.

Ara Complot ofereix als col·legiats un 10% de descompte en els seus programes d'especialització. Entre ells, postgraus de sis mesos com ara,  "Creativitat Integral + Redacció Creativa" o "Redacció Integral + Direcció d'Art". També hi ha cursos de tres mesos com per exemple, "Innovació per marques, processos que aporten valor" o bé "Creativitat Integral" entre altres. Si vols saber-ne més, fes clic aquí.

Més informació: Telèfon: 93 185 61 80 www.tenemosunplan.com

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies