Comitès de treball

Josep Espín,

Comitès de treball


COMITÈS ACTIUS - Comitè d'agències - Comitè de comunicació corporativa - Comitè de transformació de la inversió - Comitè d'innovació - Comitè col·legial Els Partners Corporatius i professionals convidats que consideri el President/a de cada Comitè, poden formar part d’aquests grups de treball, que són la sala de màquines principal de la generació d’idees i projectes que surten del Col·legi cap al sector. Els Comitès de Treball es reuneixen regularment i són sessions enfocades a impulsar el sector del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya, mitjançant accions consensuades en base a les necessitats detectades. Els participants aconsegueixen visibilitat al sector mitjançant els projectes activats.   Comitès i participants: Comitè Agències Presidit per Micky Ribera (Multiplica), formen el Comitè:  
Marta Bargalló (Tiempo) Raul Gassol (Areyoutalkingtome)
Dani Campmany (Snoop Barcelona) Enric Jové (McCann)
Dani Casanovas (Imagina) Sam Júdez (DDB)
Marc Casanovas (Ogilvy) Enric Nel·lo (Full Circle Karma)
Eva Conesa (Twoelf) Hugo Oliveira (Full Circle Karma)
Ton del Pozo (Punta Alta) Carlos Ortet (Zoopa)
Álber Fernández (La Buena) Elisabeth Sabaté (Multiplica)
Tomás Ferrandiz (Tiempo BBDO) Aleix Satorras (Evil Love)
Paaul Fleming (Barcelona Virtual) Pere Terés (La Bendita Agencia)
Albert Fradera (1to1) Jordi Urbea (Ogilvy)
    Comitè Comunicació corporativa Presidit per Alba Roig (Adsmurai), formen el Comitè:  
Àngels Bardina (Diputació de Barcelona) Judith Maemble (Banc Sabadell)rtumeu (Coca-Cola)
Dani Bargallo (Interprofit) Gabriel Martínez  (Banc Sabadell)
Adrià Barrio (Giny Comunicació) Olga Martínez (Mars Iberia)
Igone Bartumeu (Coca-Cola) Albert Ortas (Intermedia)
Enric Blanch (LEWIS) Merce Piera (MP Public Relations)
Montse Blanco (La Caixa) Marc Puig (The Branding Time)
Marc Casanovas (Ogilvy)  Silvia Rodríguez (La Chincheta)
Berta Fola (Carpe Diem)  Aina Rodriguez (Intermedia)
 Cristina Gibert (The Branding Time)  Montse Solsona (Solsona Comunicació)
 Oscar Iniesta (LLYC)
  Comitè Transformació de la inversió Presidit per Eduard Amiel (Carat), formen el Comitè:  
Ángel Baturone (Clear Channel) Carlos Bosch (Danone)
David Calvo (CaixaBank) Javier Coromina (Nutrexpa)
Pablo de Porcioles (Godó Strategies) Marc Elena (Adsmurai)
Rosa Gil (Ebiquity) Àngel Ibañez (Grup FlaixBack)
Jordi Llanes (Damm) Hugo Olivera (Full Circle Karma)
Carles Ortet (Zoopa) Xavi Pons (Pulsa Media)
Mireia Pousa (Naturgy) Raquel Roca (IMC Toys)
Rosa Romà (Col·legi) Jordi Torrents (Collabora Brands)
Josep Maria Tribó (Acuityads)
  Comitè Innovació digital Presidit per Carlos Ortet (Zoopa), formen el Comitè:  
Laura Álvarez (Seedtag) Raul Gassol (Areyoutalkingtome)
Angel Baturone (Clear Channel) Víctor Gutiérrez (Havas Media)
Gil Blancafort (Yslandia) Jorge Luna (Luk Hiar)
Fabio Bugalla (Mrketic) Ramon Montanera (Elogia)
Dani Casanovas (Imagina) Micky Ribera (Multiplica)
Xavi Fisa (Lavinia) Daniel Rocafort (Vysion)
Xavier Framis (Creating Rem) Jordi Urbea (Ogilvy)
  Comitè col·legial  Presidit per Sílvia Hernández, secretària del Col·legi, experta en comunicació i assessorament estratègic.      [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies