Cites literàries amb Amèrica

Josep Espín,

Cites literàries amb Amèrica


Clàssics literaris i secrets ineludibles Del 3 al 24 de febrer de 2015 Caixaforum - Barcelona Aquest febrer, el Col·legi et recomana les Cites literàries amb Amèrica que es realitzen al Caixaforum. Un conjunt d’activitats que el que pretenen és endinsar-te en la vida que hi ha darrere de les obres literàries dels grans creadors de l'Amèrica Llatina, la seva essència encara ara segueix captivant dia a dia a milers de lectors arreu del món. Les activitats organitzades són les següents: CONFERÈNCIA - Els precursors de la modernitat: Per què continuen sent imprescindibles? CaixaForum Barcelona. 3 de febrer de 2015 4.00 € Entrada CONFERÈNCIA - Les claus del boom llatinoamericà CaixaForum Barcelona. 10 de febrer de 2015 4.00 € Entrada CONFERÈNCIA - Crònica d'Amèrica. Ni nueva ni gringa CaixaForum Barcelona. 17 de febrer de 2015 4.00 € Entrada CONFERÈNCIA - Bolaño i més enllà: Present i futur de la literatura llatinoamericana CaixaForum Barcelona. 24 de febrer de 2015 4.00 € Entrada No et perdis aquest retrobament amb la cultura i la literatura llatinoamericana. Per a més informació consulta la web del Caixaforum.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies